Ιδέες για υγιεινά σνακ που αρέσουν στα παιδιά υπάρχουν άπειρες. Όταν όμως πρόκειται να πας στην παραλία οι επιλογές περιορίζονται κάπως.

Τα τρόφιμα που μπορείς να πάρεις μαζί σου στην ακροθαλασσιά πρέπει να μεταφέρονται εύκολα, να μπορούν να διατηρηθούν σε φορητό ψυγειάκι και να είναι ελαφριά και ευκολοχώνευτα μια και είναι αδύνατο να κρατήσεις τα παιδιά πολύ ώρα εκτός θάλασσας.

Για όσους δεν έχουν την επιλογή να πάνε το πρωί στη θάλασσα, να επιστρέψουν στο σπίτι και να ξαναπάνε το απόγευμα, ελλείψει εξοχικού παραθαλάσσιου σπιτιού, όπως εμάς δηλαδή που καθόμαστε όλη τη μέρα στην παραλία, είναι απαραίτητη μια λίστα με υγιεινά σνακ. Κάθε φορά που πρόκειται να πάμε στη θάλασσα επιλέγω κάποια από τα τρόφιμα της λίστας, ώστε να έχουμε ποικιλία και να μην περιοριζόμαστε σε μονότονες επιλογές.

15 ιδέες για υγιεινά σνακ στην παραλία

Επειδή λοιπόν δεν μου αρέσει να γκρινιάζω (μόνο) για όλα αυτά τα trans λιπαρά που σουλατσάρουν στις παραλίες και δυστυχώς καταναλώνονται από παιδιά, θα μοιραστώ τις ιδέες μου για υγιεινά σνακ και φυσικά οποιαδήποτε διαφορετική ιδέα είναι ευπρόσδεκτη για να μεγαλώσει τη λίστα μου.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να συντηρήσεις μια ολόκληρη μέρα τα περισσότερα από αυτά τα τρόφιμα είναι φυσικά να διαθέτεις φορητό ψυγειάκι. Εμείς δεν πάμε πουθενά χωρίς το ψυγειάκι μας. Βέβαια για να πω την αλήθεια ορισμένες φορές που χρειάστηκε να φιλοξενηθούμε σε κάποιο beach bar – ελάχιστες φορές και μόνο λόγω παρέας, καθώς δεν είναι του γούστου μας τώρα πια – δημιουργήθηκε θέμα με το προσωπικό του μαγαζιού επειδή δεν επιτρεπόταν το ψυγειάκι. Το θέμα βέβαια λύθηκε γρήγορα είτε επειδή οι άνθρωποι είχαν κατανόηση είτε επειδή τους προκάλεσα να μου φέρουν κάτι που μπορούν να φάνε τα παιδιά χωρίς να τους ανέβει η χοληστερίνη.

Ως έμπειρη πλέον νομάδα έχω να σου προτείνω…

15 ιδέες για υγιεινά σνακ στην παραλία

  • Λαχανικά

Ξεκινάω από τα λαχανικά, επειδή τα φρούτα τα συνηθίζουν πολλοί, ξεχνώντας τα λαχανικά. Αγγούρι, ντομάτα, καρότα είναι τα αγαπημένα των παιδιών. Πλυμένα από το σπίτι, μπορούμε να τα καθαρίσουμε και να τα κόψουμε με ένα μαχαιράκι πανεύκολα στην ακροθαλασσιά.

15 ιδέες για υγιεινά σνακ στην παραλία

  • Φρούτα, φρέσκα ή αποξηραμένα

Ροδάκινα, κεράσια, σταφύλια, καρπούζι, πεπόνι και ότι τραβάει η όρεξη η δική σου και των παιδιών σου, με την προϋπόθεση να είναι φρούτο εποχής. Δεν υπάρχει πιο δροσιστικό σνακ και τα παιδιά πάντα μα πάντα τρώνε τα φρούτα στη θάλασσα. Μια ακόμη ιδέα είναι τα αποξηραμένα φρούτα που επίσης τα προτιμούν μικροί και μεγάλοι.

  • Γιαούρτι ή κεφίρ

Το γιαούρτι συντηρείται άψογα μέσα στο ψυγείο και είναι επίσης δροσιστικό. Το κεφίρ απλό ή με κάποια γεύση είναι ένα αναψυκτικό που ακόμη και να μην το έχουν ξαναπιεί τα παιδιά, στην παραλία είναι πολύ πιθανό να ενθουσιαστούν με αυτό.

  • Ξηροί καρποί

Οι ανάλατοι, ωμοί ξηροί καρποί έχουν τεράστια βιολογική αξία και πρέπει ούτως ή άλλως να καταναλώνονται καθημερινά από παιδιά και μεγάλους. Στην παραλία γίνονται ανάρπαστοι!

  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης

Κλασική αξία που δεν χρειάζεται συστάσεις. Μπορείς να φτιάξεις και το δικό σου με τη συνταγή μας.

  • Αυγό με ρίγανη και ψωμάκι

Αυγό. Με βιολογική μοσχομυρωδάτη ρίγανη (εννοείται χωρίς αλάτι) και φρέσκο ψωμάκι.

  • Τοστάκια

Το τοστ είναι η πιο ασφαλής επιλογή για την παραλία. Μπορείς να το φτιάξεις με κασέρι, φέτα ή κατσικίσιο τυρί για ποικιλία.

  • Φωλίτσες

Το τσιμπητό μεζεδάκι που αγαπούν τα παιδιά και πάει παντού!

15 ιδέες για υγιεινά σνακ στην παραλία

  • Χειροποίητες πίτες ή πιτάκια

Αν έχεις χρόνο να ανοίξεις φύλλο και να ετοιμάσεις πίτα ή πιτάκια (λέμε τώρα 🙂 ) να το κάνεις. Η πίτα γίνεται ανάρπαστη στην παραλία το μεσημέρι.

  • Κρίθινα παξιμάδια

Πολύ θρεπτικά και για έναν περίεργο λόγο, ενώ είναι υγιεινά τα λατρεύουν όλα τα παιδιά!

  • Ελιές

Με τη συνοδεία παξιμαδιών ή φρέσκου ψωμιού, ακόμη και σκέτες οι ελιές που ούτως ή άλλως πρέπει να υπάρχουν στο καθημερινό μας διαιτολόγιο, είναι εξαιρετικό σνακ για την παραλία.

  • Κασέρι ή τυρί κομμένο σε κυβάκια

Τα παιδιά αγαπούν το τυράκι κομμένο σε κυβάκια.

  • Κριτσίνια

Τα κριτσίνια μπορείς να τα φτιάξεις και μόνη σου και μάλλον είναι από τις πιο safe επιλογές για την παραλία.

  • Κεφτεδάκια ή μπιφτεκάκια

Και φτάσαμε αισίως στα κεφτεδάκια που ενδείκνυνται για μεσημέρι. Κι αν η Βουγιουκλάκη τα πήρε μαζί της για να ταξιδέψει στην Αυστραλία 🙂 εμείς μπορούμε να τα πάρουμε παντού. Μέσα σε σάντουιτς ή στο χέρι είναι το κλασικό φαγητό της εκδρομής. Εμείς οι Έλληνες βλέπεις είμαστε fan του fingerfood.

  • Βρασμένο καλαμπόκι

Καλαμπόκι, ρόκα ή κουκουρούζα, όπως το λέγαμε όταν ήμασταν μικρές το καλαμπόκι έχει πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά και τρώγεται ευχάριστα στην παραλία. Είναι δημητριακό, αλλά τώρα το καλοκαίρι είναι μια κατηγορία μόνο του, οπότε το τιμάμε δεόντως.

Απ’ ότι βλέπεις οι ιδέες για υγιεινά σνακ είναι πάρα πολλές. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι λίγη οργάνωση. Κάθε φορά λοιπόν που ξεκινάμε για παραλία μπορούμε να συμβουλευόμαστε τη λίστα και να φτιάχνουμε το μενού της ημέρας. Πίστεψέ με, εκτός από την υγεία μας θα κάνουμε καλό και στην τσέπη μας!

Καλά μπάνια λοιπόν και δεν ξεχνάμε ότι δεν μπαίνουμε ποτέ μα ποτέ στο νερό με γεμάτο στομάχι. Ούτε εμείς ούτε τα παιδιά μας!

#EatGreek #ΤρώμεΕλληνικά

Σας περιμένουμε και στην κλειστή ομάδα μας fitmamaδες για να κάνουμε μαζί το ταξίδι προς ένα πιο υγιές σώμα και να υποστηρίζουμε η μια την άλλη!.

(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή της συνταγής και των φωτογραφιών χωρίς άδεια) 

Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα! 

Facebooktwittergoogle_plusredditlinkedinmail

5 Σχόλια

  1. Πολύ ωραίες προτάσεις! Εμείς επιλέγουμε συνήθως φρούτα ή κριτσινάκια αλλά εμείς δεν είμαστε και μέτρο σύγκρισης γιατί έχουμε το τροχόσπιτο και όποτε θελήσουμε πέρνουμε και κάτι από το ψυγείο! Χιχι!
    Kathy

    • Εσείς ανήκετε στους τυχερούς! Αλλά και πάλι όλο και κάτι θα θελήσουμε να τσιμπολογήσουμε στην παραλία 🙂

  2. Πολύ ωραίες προτάσεις! Εμείς επιλέγουμε συνήθως φρούτα ή κριτσινάκια αλλά εμείς δεν είμαστε και μέτρο σύγκρισης γιατί έχουμε το τροχόσπιτο και όποτε θελήσουμε πέρνουμε και κάτι από το ψυγείο! Χιχι!
    Kathy by anthomeli

  3. Πολύ καλές προτάσεις για να ικανοποιήσουμε την πείνα μας και να αποφύγουμε το junk food της παραλίας!

    • Και για να συνηθίσουν τα παιδιά μας στην ιδέα ότι η παραλία και η θάλασσα είναι μέρη όπου μπορούμε να διατηρούμε τις καλές μας διατροφικές συνήθειες. Σ’ ευχαριστώ Σωτηρία!

Write A Comment