Click in shop αντικαθιστά το click away – Πώς θα ψωνίζουμε

Το click away εφαρμόστηκε στη χώρα μας λόγω του lockdown και της πανδημίας του κορονοϊού.

Οι καταναλωτές έμαθαν τη σημασία του.

Βγήκαν στο δρόμο και ψώνισαν κλείνοντας ραντεβού με τα καταστήματα για να πάρουν το προϊόν που επιθυμούσαν.

Χωρίς όμως να το δοκιμάζουν, χωρίς καν να έχουν πρόσβαση εντός των καταστημάτων (η λεγόμενη μέθοδος του click away).

Όμως, τώρα το click away φαίνεται να φεύγει. Και τη σκυτάλη να παίρνει το click in shop, που θα εφαρμοστεί στη χώρα μας με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα από τον κορονοϊό.

Τι αλλάζει με τη μέθοδο click in shop

Με τη νέα μέθοδο θα εξακολουθήσει να ισχύει και το μοτίβο της παραγγελίας online ή από το τηλέφωνο και η αποστολή γραπτού μηνύματος από το κατάστημα για τη μετάβαση σε αυτό. Αλλά κατά τη διάρκεια του ραντεβού ο πελάτης θα μπορεί να εισέρχεται στο μαγαζί και να δοκιμάζει τα προϊόντα.

Αυτό γίνεται για να αποφεύγεται η ταλαιπωρία της επιστροφής προϊόντων.

Σε κάθε περίπτωση, οι καταναλωτές θα πρέπει ξανά να κλείνουν ραντεβού για την παραλαβή της παραγγελίας τους. Ενώ δεν θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής επιπλέον προϊόντων από τα ράφια, εφόσον αυτά δεν περιλαμβάνονται στην παραγγελία.

Αυτό που εξετάζεται ακόμη είναι εάν θα εξυπηρετείται ένας μόνο πελάτης μέσα στο κατάστημα ή θα επιτραπεί ταυτόχρονη εξυπηρέτηση πελατών, ο αριθμός των οποίων θα καθορίζεται βάσει των τετραγωνικών του καταστήματος.

Στόχος πάντως είναι το άνοιγμα των καταστημάτων να μην απέχει πολύ από τις χειμερινές εκπτώσεις, που ξεκινούν στις 11 Ιανουαρίου.

Πόσοι πελάτες στα καταστήματα ανά 100 τετραγωνικά

Σε κάθε κατάστημα θα μπορούν να βρίσκονται ταυτόχρονα έως 4 πελάτες ανά 100 τετραγωνικά μέτρα. Στις μεγαλύτερες αλυσίδες και στις επιχειρήσεις shop in a shop ο αριθμός των ατόμων θα επιτυγχάνεται μέσω της κοινής διεύθυνσης των καταστημάτων. Σε πολλά μικρά συνοικιακά καταστήματα, η αναλογία αυτή πρακτικά σημαίνει τη δυνατότητα εισόδου μόνο ενός πελάτη τη φορά.

Αυτό που καθίσταται σαφές είναι ότι για την οποιαδήποτε μετακίνηση και τον Ιανουάριο θα παραμείνει απαραίτητη η αποστολή sms στο 13033, με την ένδειξη 2 εφόσον πρόκειται για αγορές. Όσο για την Πρωτοχρονιά, δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι ούτε στη λειτουργία των καταστημάτων ούτε στα ισχύοντα μέτρα για τις εξόδους και όλα θα κινηθούν ακριβώς όπως και τα Χριστούγεννα.

g

Οι επιχειρήσεις δεν θα επιβιώσουν με αυτά τα μέτρα

Οι μεγάλες αλυσίδες οι οποίες είναι απολύτως ψηφιοποιημένες κατάφεραν κατά περίπτωση να μειώσουν έως και στο 30% τις απώλειες. Στα παιχνίδια ο τζίρος έφτασε το 40% του περσινού. Ενώ στον κλάδο των βιβλίων, ο οποίος ήταν φέτος από τους ελάχιστους, στους οποίους επιτρεπόταν φυσική παρουσία, σε αρκετές περιπτώσεις ο περσινός τζίρος ξεπεράστηκε.

Μεγαλύτερο πρόβλημα είχαν τα μικρά καταστήματα και κυρίως αυτά της ένδυσης και υπόδησης. Για τα οποία πηγές της αγοράς κάνουν λόγο για τζίρους που μετά βίας έφτασαν το 10% – 15% των περσινών.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, μία στις τέσσερις επιχειρήσεις βλέπει πιθανό το λουκέτο. Συγκεκριμένα, το 23% των επιχειρήσεων δηλώνουν ως πολύ ή αρκετά πιθανόν να κλείσουν. Με το ποσοστό αυτό στην εστίαση να φτάνει το 41.7% και στο εμπόριο το 34%. Αυξημένο είναι το ποσοστό για τις επιχειρήσεις που έχουν 11-20 εργαζομένους.

Πληροφορίες από ethnos.gr

Λίζα

Κάντε κλικ στα εικονίδια και ακολουθήστε μας στις σελίδες μας στο facebook και στο Instagram!

 

Write A Comment

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.