Φιλμάκι κατά του bullying που μικραίνει κάθε φορά που το μοιράζεσαι

Μία οργάνωση κατά του bullying ενάντια στα παιδιά και τους νέους (Singapore’s Coalition Against Bullying for Children and Youth) λάνσαρε ένα πρωτότυπο φιλμάκι που μικραίνει κάθε φορά που το μοιράζεσαι.

Το ασπρόμαυρο φιλμάκι δείχνει ένα αγόρι που το κοροϊδεύουν στο σχολείο. «Δε νιώθω ασφαλής πουθενά», δηλώνει με παράπονο το μικρό αγόρι. «Νιώθω ολομόναχος.»

Αυτό το βιντεάκι, που η αρχική εκδοχή του διαρκεί κάτι λιγότερο από 2 λεπτά, έχει σχεδιαστεί ώστε να το μοιράζεσαι με share στο Facebook. Αφού κάνεις share, το επόμενο άτομο βλέπει μία εκδοχή που είναι κατά ένα μιλιδευτερόλεπτο (0,001 δευτερόλεπτα) μικρότερο. Αυτή η διαδικασία συνεχίζεται κάθε φορά που το μοιράζεσαι στο Facebook.

Τελικά, το φιλμάκι θα συρρικνωθεί μέχρι να γίνει μία μόνο εικόνα, την οποία επίσης μπορείς να κάνεις share. Η ιδέα πίσω από αυτήν την καμπάνια είναι πως όσο περισσότερο μιλάμε για το bullying τόσο το εξαλείφουμε.

Το μικρό αγόρι στο βιντεάκι καταφέρνει να αναδείξει με εκπληκτικό τρόπο, τον τρόμο που βιώνουν τα μικρά παιδιά και οι νέοι που υφίστανται το bullying και να ευαισθητοποιήσει, πετυχαίνοντας το στόχο του με έναν πολύ απλό, αλλά φοβερά έξυπνο τρόπο.

«Δε θέλω να το μοιραστώ αυτό.

Ποιο το νόημα; Κανείς δε μπορεί να βοηθήσει.

Θέλω να πω πως φοβάμαι.

Κι αν τα πράγματα γίνουν χειρότερα;

Δε μπορώ να το μοιραστώ αυτό με κανέναν.»

Το όνομα της καμπάνιας είναι «Share it to end it», δηλαδή «Μοιράσου το για να το σταματήσεις.» Αυτή τη στιγμή το βίντεο έχει μοιραστεί πάνω από 55.500 φορές, σύμφωνα με τη σελίδα της καμπάνιας.

(Ενημέρωση: Από τότε που γράφτηκε το άρθρο μέχρι τώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, το βίντεο κοινοποιείται συνεχώς.)

Εδώ μπορείς να δεις πόσο έχει συρρικνωθεί το φιλμάκι: http://shareittoendit.com/

(Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο. Όμως δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του χωρίς άδεια)

Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα! 

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ κάτω γιατί εμείς θέλουμε να το διαβάσουμε και να κάνουμε κουβεντούλα!

7 Σχόλια

  1. Ανώνυμος Reply

    Σε κανέναν Μαλάκα δεν θα αφήσω να κακοποιεί το παιδί μου στο σχολείο η οπουδήποτε αλλού, κανένας Μαλάκας δεν είναι άξιος να βασανίζει το παιδί μου και να το δημιουργεί μόνιμα τραύματα ή να το θέτει στο κίνδυνο της αυτοκτονίας όπως έχει συμβεί σε πολλά παιδάκια τα οποία βίωναν την κακοποίηση από άλλα μπάσταρδα…Γονείς να είστε ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ προσεχτικοί στο θέμα αυτό!

    • Φιλαράκι από τον τρόπο σου και τη μαγκια σου μάλλον προκυπτει πως το παιδί σου βασανίζει άλλα παιδάκια. Το νου σου.

      • Λευτέρης Reply

        Σωστός, αν δεν ξέρεις να εκφράζεσαι, μην απαντάς καθόλου

  2. Γίνεται πολύς λόγος για το bullying στα σχολεία, αλλά δυστυχώς ελάχιστες προσπάθειες να αναζητηθούν οι ριζικές του αιτίες. Το φαινόμενο συνδέεται με την καταπίεση, την αίσθηση αποτυχίας και έλλειψης κοινωνικής ανάδειξης που αισθάνονται οι μαθητές (αναφέρομαι στους δράστες) στο σύγχρονο σχολείο. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε σχολεία όπου το καταναγκαστικό στοιχείο είναι περιορισμένο, η ελευθερία των μαθητών να επιλέγουν με τι θα ασχοληθούν και να απολαμβάνουν εκτίμηση και αποδοχή για αυτό είναι πραγματική και η μη κατηγοριοποίησή και περιθωριοποίησή τους βάσει των βαθμών τους επίσης, τα φαινόμενα bullying είναι πολύ περιορισμένα και σε ορισμένες περιπτώσεις πρακτικά ανύπαρκτα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό του Summerhill.
    Οι περισσότερες εκστρατείες κατά του bullying στοχεύουν στην ευαισθητοποίηση των γονέων απέναντι στο φαινόμενο, κοιτούν δηλαδή (πόσο τυπικό!) να αντιμετωπίσουν το σύμπτωμα και όχι τις αιτίες, γιατί αυτό φυσικά είναι πολύ πιο δύσκολο και απαιτεί κριτική, αυτοκριτική και διάθεση ριζικής αλλαγής…

    • Νομίζω πως έχεις αγγίξει το θέμα στη ρίζα του ή τουλάχιστον σε μία από τις πολλές ρίζες του. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να εντοπίσουμε τις αιτίες της επιθετικότητας ή της έλλειψης αυτοπεποίθησης των παιδιών μας και να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να τις εξαλείψουμε. Δυστυχώς ο τρόπος λειτουργίας των σχολείων μας δεν μας έχει απασχολήσει όσο θα έπρεπε, μια και τις περισσότερες φορές αναλωνόμαστε σε δευτερεύοντα θέματα παιδείας. Ελπίζουμε να αποκτήσουμε σύντομα εμείς οι γονείς τη διάθεση της ριζικής αλλαγής!

  3. Οταν το bullying γίνεται σε ενήλικες από καταχραστές εξουσίας τότε λέμε ε !! ; τι να κάνουμε η ανάγκη για την επιβίωση και κάνουμε μούγγα . Ετσι φτάνει ο κακοποιημένος γονιός από το ενίοτε bullying που έχει υποστεί στον εργασιακό του χώρο κατά συνέπεια δεν υπάρχει πια άλλος χώρος για την επίλυση των προβλημάτων του παιδιού , που το ίδιο παιδί θύμα την επόμενη μέρα κατά το αναφερόμενο στις εφημερίδες της εποχής σύστημα της χουντικής ΕΣΑ γινόντουσαν χειρότεροι βασανιστές από τους βασανιστές τους. Αρα το πρόβλημα ξεκινάει από τα οικογενειακά και εργασιακά περιβάλλοντα ας φροντίσουν να φτιαχτούν αυτά πρώτα και όταν φεύγουν οι γονείς ήρεμοι από τα σπίτια τους και όταν επιστρέφουν πάλι ήρεμοι από τα σπίτια τους τότε θα έχουν την διάθεση και τον χρόνο να ασχοληθούν με τα παιδιά τους και να τους δείχνουν το σωστό δρόμο ώστε να μην είναι ούτε θύτες ούτε θύματα. Και τι περιμένουν οι δάσκαλοι και οι καθηγητές να πάει το παιδί θύμα να καταγγείλει την κατάσταση που βρίσκεται όταν βρίσκεται υπό το κράτος εκφοβισμού. Οταν ξέρει ότι αν τους καταγγείλει αυτοί στην καλύτερη περίπτωση θα το «¨καρφώνουν » για το παραμικρό στον δάσκαλο γιατί κανείς δεν είναι αλάνθαστος και αναμάρτητος και θα του συσσωρεύουν ένα σωρό «αμαρτίες» ή στην χειρότερη θα του στήσουν παγίδες για να ενοχοποιηθεί για πράγματα που δεν έχει κάνει ; Mόνο με ριζικές αλλαγές στην νοοτροπία αλλάζει αυτό το καθεστώς , τρόποι υπάρχουν αλλά χρειάζεται και βούληση από τους νόμιμους φορείς των χώρων μαθητείας.
    Για επίλογο γράφω το εξής : Eτυχε από το 2004 ως το 2008 να είμαι ο βασικός και ανυποχώρητος μάρτυρας για το bullying που έκανε ο Γ.Ν ως προϊστάμενος εις βάρος της Ε.Θ . Ο Γ.Ν έχει ξεκινήσει πόλεμο για να καταφέρει να μην συμπληρώσω τα συντάξιμα χρόνια. και να βρεθώ σε οικονομική ανέχεια γιατί μου λείπει ακόμα κάτι λιγότερο από έτος. Επειδή γνωρίζει ότι η συμπεριφορά του για διάφορους νομικούς λόγους δεν παραγράφεται προσπαθεί να με εκβιάσει με αυτόν τον τρόπο. Κατάφερε και έκλεισε τον λογαριασμό μου στο facebook το alexandros.west γιατί τον ανέφερα ως Ιζνογκούντ και αλήτη γιατί είναι όπως ο κάθε ασυνείδητος.

  4. Pingback: ψηφιακό υλικό για ΠΕ10 – Soc

Write A Comment