Τα καθίσματα ή squats είναι μια από τις αγαπημένες μου ασκήσεις επειδή γυμνάζει πολλούς μυς ταυτόχρονα. Είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική για ενδυνάμωση όλων των μυών των ποδιών και φυσικά σχηματίζει πολύ όμορφα τους γλουτούς – το τερπνόν μετά του ωφελίμου δηλαδή 🙂

Για εμάς τις μαμάδες είναι πολύ σημαντικό να έχουμε δυνατά πόδια. Τα βάρη που σηκώνουμε επιβαρύνουν τη μέση μας και τα γόνατα μας και στην πορεία μπορεί να μας δημιουργήσουν σοβαρά προβλήματα. Τα δυνατά πόδια στηρίζουν το σώμα μας και σηκώνουν το βάρος, προστατεύοντας τις αρθρώσεις μας.

Είτε είσαι αρχάρια είτε προχωρημένη μπορείς να κάνεις με ευκολία καθίσματα. Το μόνο που αλλάζει είναι οι επαναλήψεις. Όσο πιο πολύ δυναμώνουν τα πόδια σου δηλαδή, τόσο περισσότερες επαναλήψεις σε κάθε σετ θα μπορείς να βγάζεις.

Αυτό που χρειάζεται είναι προσοχή στη στάση του σώματος και στην εκτέλεση της άσκησης μέχρι να μάθεις τον σωστό τρόπο, ώστε να μην επιβαρύνονται τα γόνατα και η μέση σου. Από τη στιγμή βέβαια που θα συνηθίσεις την άσκηση, θα σου βγαίνει φυσιολογικά η κίνηση.

Ο σωστός τρόπος για να εκτελούνται τα καθίσματα:

Άσκηση καθίσματα ή squats: χρήσιμες συμβουλές

  1. Τα πόδια μας πρέπει να είναι ανοιχτά όσο είναι και το άνοιγμα των ώμων μας. Ούτε πιο πολύ ούτε πιο λίγο.
  2. Αν κρατάμε τα χέρια μας μπροστά από τον κορμό και όχι στη μέση μας έχουμε καλύτερη ισορροπία του σώματος. Επομένως αν είσαι αρχάρια καλύτερα να έχεις τα χέρια σου μπροστά.
  3. Καθόμαστε σαν να έχουμε μια καρέκλα από πίσω μας. Αν δεν έχεις ξανακάνει την άσκηση θα σε διευκολύνει να δοκιμάσεις μερικές φορές την άσκηση έχοντας μια καρέκλα από πίσω σου, χωρίς όμως να κάθεσαι εντελώς πάνω της. Ίσα ίσα να ακουμπάς. Στην πορεία και μόλις συνηθίσεις την κίνηση αφαιρείς την καρέκλα και συνεχίζεις κανονικά.
  4. Την ώρα που καθόμαστε χαμηλώνουμε μέχρι του σημείου που τα γόνατά μας σχηματίζουν ορθή γωνία. Στην αρχή μπορείς να σταματάς και λίγο πιο ψηλά αν δυσκολεύεσαι, πρέπει όμως να φτάσεις στο σημείο να χαμηλώνεις μέχρι να σχηματίζεται η ορθή γωνία.
  5. Προσέχουμε ιδιαίτερα ώστε όταν κοιτάμε από πάνω, τα γόνατα μας να μην ξεπερνούν τις μύτες των ποδιών μας, διαφορετικά επιβαρύνουμε τα γόνατα.
  6. Οι ώμοι μας είναι χαμηλά, το στήθος μας έξω και το κεφάλι κοιτάει ψηλά, ευθεία μπροστά μας. Δεν σκύβουμε δηλαδή κατά τη διάρκεια της άσκησης. Το βάρος μας πρέπει να πέφτει στις φτέρνες, σαν να τις πιέζουμε προς το έδαφος.

Άσκηση καθίσματα ή squats: χρήσιμες συμβουλές

Άσκηση καθίσματα ή squats: χρήσιμες συμβουλές

Tip:

Καθ όλη τη διάρκεια της άσκησης κρατάμε σφιχτούς τους γλουτούς μας και τους κοιλιακούς μας. Αυτό μας βοηθάει να διατηρούμε σωστή στάση σώματος και να μην επιβαρύνουμε τις κλειδώσεις μας. Επιπλέον κάνει τα καθίσματα πιο αποτελεσματικά, καθώς δουλεύουμε και ισομετρικά.

Δεν ξεχνάμε να αναπνέουμε κανονικά.

Αυτό είναι όλο!

Τα καθίσματα φυσικά έχουν πολλές παραλλαγές και μπορούμε να δυσκολέψουμε αρκετά την άσκηση. Ξεκινάμε με τα απλά και στην πορεία θα βουτήξουμε στα βαθιά!

Δε φταίω εγώ! Η άνοιξη φταίει #ηρθεηανοιξη #morninglover #morningrunner

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christina Kavakopoulou (@emamachristina) στις

Και μην ξεχνάς…δουλεύουμε μέχρι να καίει!

Σας περιμένουμε και στην κλειστή ομάδα μας fitmamaδες όπου ήδη έχουμε ξεκινήσει μια πρόκληση-challenge «καθίσματα”!.

(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του άρθρου χωρίς άδεια)

Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα! 

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ κάτω γιατί εμείς θέλουμε να το διαβάσουμε και να κάνουμε κουβεντούλα!

4 Σχόλια

    • 🙂 Είσαι σε καλό δρόμο και αυτό έχει σημασία. Είπαμε…σιγά σιγά γίνονται αυτά!

    • Μα αυτό ακριβώς θέλω! Να σε βάλω στην πρίζα!!!
      (ευχαριστώ και για το κοπλιμέντο…με κάνεις και ντρέπομαι 🙂 )

Write A Comment