Το νερό έχει μηδέν θερμίδες. Αυτό είναι κάτι που σίγουρα το γνωρίζουμε όλοι μας. Αυτό που δεν γνωρίζουμε ή μάλλον δεν συνειδητοποιούμε εύκολα, είναι η ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνουμε καθημερινά μέσω των υγρών που πίνουμε.

Για μια πιο υγιεινή διατροφή, αλλά και για να πετύχουμε την πολυπόθητη μικρότερη πρόσληψη θερμίδων είναι σημαντικό να μάθουμε να πίνουμε σωστά.

Μια νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το πανεπιστήμιο του Ιλινόις και εξέτασε τις διατροφικές συνήθειες 18.300 ενηλίκων, διαπίστωσε ότι η αύξηση της πρόσληψης νερού κατά 1% μόλις, είχε σαν αποτέλεσμα την μειωμένη πρόσληψη θερμίδων, όπως επίσης και την κατανάλωση μικρότερων ποσοτήτων κορεσμένου λίπους, ζάχαρης, αλατιού και χοληστερόλης.

Τα αποτελέσματα της μελέτης αποδεικνύουν ότι πρέπει να σχεδιαστούν επιμορφωτικές καμπάνιες και παρεμβάσεις που προωθούν την κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας νερού, είπε ο καθηγητής Ruopeng An που πραγματοποίησε τη μελέτη.

Το νερό λοιπόν όχι μόνο ενυδατώνει τον οργανισμό μας, αλλά συμβάλλει σε μια γενικότερα υγιεινή διατροφή με πολλαπλά οφέλη τόσο για την υγεία μας όσο και για την ψυχολογία μας. Και φυσικά την εμφάνισή μας. Και την τσέπη μας, εδώ που τα λέμε!

Το νερό και τα οφέλη του στη διατροφή

Αυτό που πρέπει να κάνουμε λοιπόν είναι να μάθουμε να πίνουμε σωστά. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο η πρώτη μας υπόσχεση-δέσμευση γι’ αυτήν την εβδομάδα είναι αυτή. (Μάθε περισσότερα εδώ.)


Μαθαίνουμε να πίνουμε σωστά

  • Θα πίνω 8-12 ποτήρια νερό την ημέρα (2-3 λίτρα), ανάλογα με τα κιλά μου και τον τρόπο ζωής μου.
  • Θα αντικαταστήσω τα αναψυκτικά και τους χυμούς με νερό.
  • Θα πίνω τουλάχιστον ένα φλιτζάνι βιολογικού αφεψήματος (τσαγιού) την ημέρα, το οποίο φυσικά δεν θα περιέχει γλυκαντικές ουσίες.
  • Θα πίνω νερό αμέσως πριν και μετά τον καφέ, καθώς είναι γνωστό ότι αφυδατώνει τον οργανισμό.

Δεν είναι δύσκολο, έτσι; Μια μικρή αλλαγή στην καθημερινότητα μας που μπορεί να έχει θαυμάσια οφέλη.

Προσωπικά για να μην ξεχνάω να πίνω νερό έχω πάντα δίπλα μου ένα μπουκαλάκι και έτσι υπολογίζω την ποσότητα που καταναλώνω και φυσικά δεν ξεχνιέμαι. Επίσης δεν βάζω ποτέ στο σπίτι χυμούς και αναψυκτικά. Αν κάτι το έχεις στο ντουλάπι σου είναι δεδομένο ότι θα το καταναλώσεις. Για να κάνεις πιο «ενδιαφέρον» το νερό μπορείς να προσθέτεις μια φέτα λεμονιού ή lime ή να προτιμήσεις ανθρακούχο νερό. Εγώ προσωπικά αγαπώ το ανθρακούχο!

Αυτήν την εβδομάδα λοιπόν κάνουμε αυτό το μικρό, αλλά σημαντικό βηματάκι προς μια υγιεινή ζωή για να αλλάξουμε τις ζωές τις δικές μας και των οικογενειών μας προς το καλύτερο.

Επειδή #lessismore

Σας περιμένουμε και στην κλειστή ομάδα μας fitmamaδες για να κάνουμε μαζί το ταξίδι προς ένα πιο υγιές σώμα και να υποστηρίζουμε η μια την άλλη!.

(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του άρθρου χωρίς άδεια)

Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα! 

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ κάτω γιατί εμείς θέλουμε να το διαβάσουμε και να κάνουμε κουβεντούλα!

Facebooktwittergoogle_plusredditlinkedinmail

4 Σχόλια

  1. ΧΡΥΣΑ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ Reply

    Μετά το νερό οι υπόλοιπες εβδομάδες που είναι;

Write A Comment