Οι γιορτές και όχι μόνο μπορεί να σταθούν αφορμή να ξεφύγουμε από αυτό που ονομάζουμε υγιεινή ζωή.

Τα γλυκά που είναι παντού γύρω μας, τα ουκ ολίγα τραπεζώματα, η άσκηση που γίνεται τελευταία προτεραιότητα αυτές τις μέρες, το αλκοόλ και ένα σωρό άλλες απολαύσεις είναι εύκολο να μας βγάλουν από το σωστό δρόμο, αλλά δεν πειράζει. Αυτά τα παραστρατήματα είναι απόλυτα φυσιολογικά και ανθρώπινα, αρκεί να μη μας δημιουργούν ενοχές, τύψεις και απογοήτευση, γιατί όλα αυτά τα αρνητικά αισθήματα είναι ικανά να μας εμποδίζουν για πολύ καιρό να επιστρέψουμε σε μια ρουτίνα υγιεινής ζωής.

Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε λοιπόν είναι να συμμαζέψουμε όσο πιο σύντομα μπορούμε τα “ασυμμάζευτα” και να υιοθετήσουμε υγιεινές συνήθειες άμεσα – σήμερα κιόλας θα έλεγα εγώ – για να μην αγχωθούμε και δυσκολευτούμε ακόμα περισσότερο όσο περνάει ο καιρός.

Φέτος αποφάσισα να φτιάξω ένα ημερολόγιο υγιεινής ζωής. Η αλήθεια είναι ότι εδώ και καιρό φλερτάρω με την ιδέα του bullet journal, που την γνώρισα μέσα από τις αναρτήσεις της Μαρίας του swanocean και που πολύ με γοήτευσε. Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να φτιάξω ένα απλό – μην φανταστείς κάτι δύσκολο ή χρονοβόρο – ημερολόγιο όπου θα καταγράφω τους στόχους μου και θα παρακολουθώ το βαθμό στον οποίο καταφέρνω να τους πετύχω.

Τα πράγματα είναι απλά.

Προμηθεύτηκα ένα όμορφο τετράδιο που θα με συντροφεύει για το υπόλοιπο της χρονιάς.

Και φυσικά τα μολύβια μου, τα στυλό μου, τους χάρακές μου και σε διαβεβαιώ ότι έχω ενθουσιαστεί με το καινούριο μου ημερολόγιο. Αγαπώ το κλασικό πατροπαράδοτο χειρόγραφο γράψιμο και το θεωρώ ψυχοθεραπεία, ενώ οι ειδικοί το θεωρούν άσκηση για το μυαλό. Καμία σχέση με το ηλεκτρονικό!

Σημείωσα τους στόχους μου προκειμένου να κάνω τη ζωή μου πιο υγιεινή.

Ξεκινάω από απλούς, εύκολους στόχους και στην πορεία μπορεί να τους αλλάζω, να προσθέτω, να βάζω μεγαλύτερους και να τους αναπροσαρμόζω σε εβδομαδιαία βάση.

πχ αυτή την εβδομάδα θέλω

  • να πίνω τουλάχιστον 2 λίτρα νερό τη μέρα
  • να τρώω φρούτα
  • να τρώω λαχανικά
  • να πίνω τσάι και αφεψήματα βοτάνων
  • να χορεύω
  • να ασκούμαι τουλάχιστον 30 λεπτά τη μέρα
  • να τρέχω
  • να σηκώνομαι στις 6
  • να κοιμάμαι πριν τις 12
  • να ακούω μουσική
  • να μην τρώω ζάχαρη
  • να βουρτσίζω τα δόντια μου 3 φορές τη μέρα

Απ’ ότι βλέπεις οι στόχοι μου αφορούν τόσο στη σωματική όσο και στην ψυχική μου υγεία, αφού σώμα και ψυχή είναι αλληλένδετα και άρρηκτα συνδεδεμένα μεταξύ τους. Επίσης μη φανταστείς ότι πιστεύω πως θα τηρώ όλες αυτές τις υγιεινές συνήθειες κάθε μέρα. Για το λόγο αυτό για κάθε ένα στόχο που θα πετυχαίνω θα βάζω ένα κάθε μέρα. Ελπίζω τα √ να γίνονται διαρκώς όλο και περισσότερα, μέχρι να φτάσω στο σημείο να θέσω κι άλλους στόχους, μεγαλύτερους.

Το δικό μου εβδομαδιαίο ημερολόγιο υγιεινής ζωής είναι έτοιμο.

Περιμένω να φτιάξετε και το δικό σας. Μπορείτε μάλιστα να ανεβάζετε φωτογραφίες με τα τικ που μαζέψατε μέσα στην εβδομάδα, όπως θα κάνω κι εγώ, στο facebook και στο instagram με το hashtag #fitmamabujo (από το bullet journal) έτσι για να έχουμε ένα επιπλέον κίνητρο και να ενθαρρύνουμε η μία την άλλη.

Τι λες;

Εσύ θα φτιάξεις το δικό σου ημερολόγιο υγιεινής ζωής;

Σας περιμένουμε και στην κλειστή ομάδα μας fitmamaδες για να κάνουμε μαζί το ταξίδι προς ένα πιο υγιές σώμα και να υποστηρίζουμε η μια την άλλη!.

(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του άρθρου χωρίς άδεια)

Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα! 

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ κάτω γιατί εμείς θέλουμε να το διαβάσουμε και να κάνουμε κουβεντούλα!

8 Σχόλια

  1. Αγάπησα τους στόχους σου… και φλερτάρω έντονα… Μα τι υπέροχα γράμματα κάνεις;!

    • Απλοί στόχοι, αλλά πολύ σημαντικοί για μια πιο υγιεινή ζωή.
      Ευχαριστώ…είμαι ο άνθρωπος του handwriting 🙂

  2. ΩΩΩΩ, τώρα θέλω κι εγώ να κάνω ημερολόγιο. Νομίζω λειτουργεί καλύτερα, βάζεις τον εαυτό σου σε ένα πρόγραμμα και τον πιέζεις, με την καλή έννοια, να πετύχει τους στόχους !!

    • Δεν περιμένω τίποτα λιγότερο από τον πιο οργανωτικό άνθρωπο του κόσμου 🙂
      Ακριβώς έτσι Ελευθερία! Δε φαντάζεσαι τι χαρά έχω που κάθε μέρα πετυχαίνω και περισσότερους στόχους!

  3. Καλη χρονια Χριστίνα. Δεν ξερω αν θα εχω τα τιπσ σε χαρτι γραμμενα αλλα σιγουρα θατα εχω. Sστο μυαλό μο

    • Καλή χρονιά Μαρία!
      Θα σε συμβούλευα να τα γράφεις σε χαρτί, κάνει μεγάλη διαφορά!

Write A Comment

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.