Όλοι ξέρουμε ότι πρέπει να τρώμε πολλά φρούτα και λαχανικά…απλά δεν τα τρώμε. Τα τσιμπολογήματά μας συνήθως είναι λιγότερο υγιεινά, επειδή είναι πιο βολικά και πιο νόστιμα, ειδικά για όσους δεν έχουν εκπαιδεύσει τους γευστικούς τους κάλυκες να απολαμβάνουν πιο υγιεινές επιλογές. Αλλά ακόμα κι εμείς που αγαπάμε τα φρούτα και τα λαχανικά και γνωρίζουμε όλες τις ευεργετικές τους ιδιότητες, συνήθως ξεχνάμε να τα φάμε καθημερινά, παρόλο που τα αγοράζουμε.

Το μυστικό για να εντάξουμε τα φρούτα και τα λαχανικά στο διαιτολόγιό μας είναι να τα κάνουμε βολικά. Αυτές οι πρακτικές συμβουλές θα σου φανούν πολύ χρήσιμες:

Φρούτα και λαχανικά πάντα έτοιμα

Μόλις τα αγοράσεις, πλύνε τα, ετοίμασέ τα και τοποθέτησέ τα σε εμφανές σημείο. Αγόρασε μήλα, καρότα, πορτοκάλια, πιπεριές κι ότι άλλο τραβάει η όρεξη σου και δώσε στον εαυτό σου την ευκαιρία να τα βλέπει όλη μέρα.

Φέτες μήλου συνοδευόμενες από μέλι, κανέλα, ταχίνι ή φυστικοβούτυρο, αποτελούν ένα εξαιρετικό σνακ.

Κομματάκια καρότου, αγγουριού ή ντομάτας (ανάλογα πάντα με την εποχή) πρέπει να σε περιμένουν έτοιμα προς κατανάλωση.

Τις περισσότερες φορές που ανοίγουμε το ψυγείο ψάχνοντας κάτι για να τσιμπήσουμε, το κλείνουμε έχοντας διαλέξει ότι πιο εύκολο υπάρχει εκεί μέσα. Ας κάνουμε λοιπόν τα φρούτα και τα λαχανικά εύκολα.

Φτιάξε smoothies

Ακόμα ένας βολικός τρόπος για να τρως τις βιταμίνες σου είναι τα smoothies. Η μπανάνα μπορεί να καλύψει τη γεύση από το σπανάκι ή το μπρόκολο, με αποτέλεσμα να τρως κι εκείνα τα λαχανικά που δεν πολυσυμπαθείς. Συνταγές για smoothies μπορείς να βρεις πάρα πολλές, ενώ το μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν, είναι ότι αποτελούν ένα πολύ οικονομικό γεύμα.

Βάλε στοίχημα με τον εαυτό σου

Προσπάθησε να εντάξεις τα λαχανικά σε κάθε γεύμα σου.

Βάλε μαρούλι μέσα στο σάντουιτς.

Κόψε μια ντομάτα.

Τεμάχισε ένα αγγούρι.

Μια μικρή ποσότητα λαχανικών, μαζί με μια κουταλιά ελαιόλαδο μπορούν να συνοδεύουν κάθε γεύμα σου.

Φτιάξε λοιπόν τους δικούς σου κανόνες.

Ότι τρως πρέπει να περιέχει και ένα λαχανικό.

Επίσης διάλεξε 2 ή 3 φρούτα το πρωί και θέσε ως στόχο να τα φας μέχρι το βράδυ.

Φάε φρούτα το πρωί

Πώς να τρώτε περισσότερα φρούτα και λαχανικάΚόψε μήλο, μπανάνα, ροδάκινο, φράουλες, αχλάδι – δόξα τω Θεό άπειρες οι

επιλογές που μας προσφέρει η εύφορη ελληνική γη – και συνόδευσε με αυτά το πρωινό σου.

 

Μια πολύ ωραία πρόταση είναι το γιαούρτι με κομμάτια φρεσκοκομμένων φρούτων και μια κουταλιά μέλι ή και κανέλα.

Μην κρύβεις τα φρούτα και τα λαχανικά

Πολλές φορές ξεκινάμε την εβδομάδα αποφασισμένοι να φάμε τα φρουτάκια μας και τα λαχανικούλια μας, γεμίζουμε το ψυγείο, αλλά μετά τα ξεχνάμε! Τοποθέτησέ τα σε εμφανή σημεία είτε μέσα στο ψυγείο είτε εκτός, έτσι ώστε να τα βλέπεις συνέχεια. Οι πιθανότητες να τα φας πολλαπλασιάζονται.

Ακολούθησε τις παραπάνω συμβουλές, βάλε τα φρούτα και τα λαχανικά στη διατροφή σου και να είσαι σίγουρη ότι θα σε ακολουθήσουν και τα παιδιά σου. Πολλές φορές προσπαθούμε να πείσουμε τα παιδιά να φάνε πράγματα που δεν έχουν συνηθίσει να βλέπουν να τα καταναλώνουμε εμείς οι ίδιοι. Ας μην ξεχνάμε ότι τα παιδιά ακολουθούν το παράδειγμά μας και όχι τις συμβουλές μας!

(Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο!  Όμως δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του χωρίς άδεια)

Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα! 

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ κάτω γιατί εμείς θέλουμε να το διαβάσουμε

Write A Comment