Ξυπνάς μια ωραία πρωία και απευθυνόμενη στον εαυτό σου δηλώνεις με αποφασιστικότητα “Εγώ από σήμερα θα κάνω υγιεινή ζωή”. Και νιώθεις ότι κάπου εκεί κοντά γελάνε και οι πέτρες. Φυσικόν!

Τι θα πει υγιεινή ζωή; Πόσο υγιεινή; Λίγο; Πολύ; Μέτρια;

Οι βαρύγδουπες δηλώσεις ειδικά όταν αφορούν το πονεμένο θέμα της διατροφής και της άσκησης, τελικά καταντούν βαριές, τόσο βαριές που στο τέλος είναι ασήκωτες.

Προσωπικά δεν αρέσκομαι να λέω στον εαυτό μου ότι κάνω υγιεινή ζωή. Μου αρέσει όμως να μετράω τις υγιεινές επιλογές μου. Όσο περισσότερες οι υγιεινές επιλογές τόσο πιο υγιής και γεμάτη νιώθω.

Υγιεινές επιλογές: η μια φέρνει την άλλη

Φυσικά όταν είσαι μαμά η κάθε μέρα είναι διαφορετική και μη προβλέψιμη, οπότε υπάρχουν μέρες που μετράω περισσότερες επιτυχίες και άλλες που δεν μετράω καμία. Αυτό δεν σημαίνει ότι πτοούμαι και περιμένω την άλλη Δευτέρα για να ξεκινήσω από την αρχή με την ελπίδα ότι αυτή η εβδομάδα θα μου κάτσει και θα καταφέρω το στόχο μου. Όχι! Κάθε μέρα είναι ξεχωριστή και μια αφορμή για κάποια υγιεινή επιλογή.

Σκέφτηκα λοιπόν να κρατάω ένα ημερολόγιο των υγιεινών επιλογών μου ξέροντας ότι όταν είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε αλλαγές στη ζωή μας, έχει πολύ μεγάλη σημασία να συναναστρεφόμαστε ανθρώπους που έχουν την ίδια λογική. Θα μοιραστώ λοιπόν μαζί σας τις υγιεινές επιλογές που έκανα την εβδομάδα που πέρασε.

Η Κυριακή…

με βρήκε στον Όλυμπο να κάνω πεζοπορία. Η πεζοπορία είναι μεγάλη αγάπη για μένα και παρόλο που δεν έχω το χρόνο να ασχοληθώ επισταμένα όποτε μα όποτε βρω την ευκαιρία, δεν τη χάνω με τίποτα. Μέχρι τώρα οι διαδρομές μου ήταν μικρές με μεγαλύτερη αυτή που έκανα στη Σαντορίνη όταν πήγα από τα Φηρά στην Οία σε περίπου 2 ώρες και 20 λεπτά. Το μονοπάτι στον Όλυμπο το περπάτησα σε 5 ώρες, οπότε ήταν ένα μεγάλο άλμα για μένα που όμως το καταευχαριστήθηκα.

Τους λόγους για τους οποίους πρέπει να ξεκινήσεις το περπάτημα σήμερα κιόλας στους έχω αναλύσει. Η πεζοπορία όμως σε χαραγμένα μονοπάτια είναι το κάτι άλλο! Τι να σου πρωτοπώ! Για το πόσο γυμνάζεται όλο το σώμα; Για το πόσο ηρεμεί η ψυχή; Για το πόσο πιο δυνατή νιώθεις; Προφανώς θα ακολουθήσει ανάρτηση με την εμπειρία μου οπότε θα σου τα πω αναλυτικά εκεί.

Η Δευτέρα…

ξεκίνησε με γυμναστήριο. Ναι! Παρόλη την κούραση ξύπνησα το πρωί και πήγα γυμναστήριο. Η μια υγιεινή επιλογή φέρνει την άλλη άλλωστε.

Την Τρίτη…

ξεκίνησα τη μέρα μου πολύ πρωί με 5 χιλιόμετρα περπάτημα. Η αλήθεια είναι ότι την Τρίτη ένιωσα το πιάσιμο από την πεζοπορία της Κυριακής, αλλά αποφάσισα να πάω για περπάτημα για να ξεπιαστώ. Η μέρα μου ξεκίνησε υπέροχα!

Η Τετάρτη…

ήταν μια δύσκολη μέρα με πολλή δουλειά, οπότε δεν πρόλαβα να ασχοληθώ με πολλά. Έφτιαξα όμως μπιφτέκια κοτόπουλου στα οποία έτριψα-έκρυψα πολλά λαχανικά, οπότε κατάφερα τον μικρό μου γιο που είναι πολύ επιλεκτικός στο φαγητό, να φάει με ευχαρίστηση ένα υγιεινό γεύμα με πολλές βιταμίνες. Περιττό να σου πω ότι τα μπιφτεκάκια, τα οποία συνόδεψα με μια πλούσια πράσινη σαλάτα με βαλσάμικο και πιτούλες ψημένες στο φούρνο, έγιναν θεϊκά και η συνταγή θα ανέβει σύντομα στο blog.

Την Πέμπτη…

πήγα και πάλι για πρωινό περπάτημα. Άλλα 5 χιλιόμετρα προστέθηκαν στο ημερολόγιο μου!

Την Παρασκευή..,

έτρεχα σαν τον Βέγγο όλη μέρα. Βρήκαμε χρόνο όμως και μαζέψαμε από τον κήπο μας φράουλες. Φέτος οι φραουλιές μας είναι πολύ παραγωγικές και τρώμε καθημερινά βιολογικές, πεντανόστιμες, μοσχομυρωδάτες φραουλίτσες φυτεμένες με τα χεράκια μας. Οσονούπω θα φτιάξω και την ολόδική μου περίφημη πλέον μαρμελάδα φράουλα με λίγο βράσιμο. Δοκίμασέ την και θα με θυμηθείς!

Το Σάββατο…

βρεθήκαμε με τον Μάνο στη Θεσσαλονίκη για δουλειά. Δεν αφήσαμε όμως τη μέρα να πάει χαμένη και απολαύσαμε έναν μεγάλο περίπατο τα δυο μας στην παραλία.

Η αποθέωση ήταν το τεράστιο παγωτό χωνάκι που κέρασα τον εαυτό μου (ο Μάνος δεν τρώει παγωτό, επειδή δεν του αρέσει!!!).

Όχι και τόσο υγιεινή επιλογή, αλλά το άξιζα. Δε νομίζεις; Άλλωστε αυτές οι μικρές χαρές της ζωής έχουν άλλη γλύκα όταν τις φυλάς για τις ξεχωριστές σου μέρες!

#υγιεινέςεπιλογές

Σας περιμένουμε και στην κλειστή ομάδα μας fitmamaδες για να κάνουμε μαζί το ταξίδι προς ένα πιο υγιές σώμα και να υποστηρίζουμε η μια την άλλη!.

(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του άρθρου χωρίς άδεια)

Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα!

3 Σχόλια

1. Τι μου θύμησες με αυτή τη φώτο από τον Όλυμπο! Πριν αρκετά χρόνια ξεκινήσαμε παρέα δύο ζευγάρια να ανέβουμε στον Όλυμπο και στην αρχή της διαδρομής όλες οι φώτο ήταν γεμάτες ενθουσιασμό και χαμόγελα! Λίγο πριν το καταφύγιο δεν θέλεις να δεις τις φάτσες μας από την κούραση! Το καταφέραμε όμως και μέσα σε 5 ώρες ανεβήκαμε μέχρι το καταφύγιο και ξανακατεβήκαμε! Περιττό να σου πω πόσο πιασμένα ήταν τα γόνατά μου την επόμενη ημέρα! keep training! Φιλιάαααα

• Εμείς πάθαμε το άλλο. Στην αρχή βγάζαμε τη μια φωτογραφία μετά την άλλη. Και να το βουνό και να οι βάθρες κι εκείνο το λουλουδάκι…και το χαμομηλάκι. Κι εμείς να ποζάρουμε όλο χάρη. Σιγά σιγά κόπηκαν και η χάρη και τα χαμόγελα και οι φωτογραφίες. Χαχαχα κουράγιο μηδέν! Μάλλον όλοι το ίδιο παθαίνουμε. Αλλά πραγματικά μοναδική εμπειρία παρόλο το πιάσιμο.
      Περιττό να πω ότι ένιωσα τους μυς από τον αυχένα μέχρι τους ώμους. Τόση γυμναστική!
      Άντε να είμαστε γερές να το ξανακάνουμε! Φιλιά

2. Πόσο ζηλεύω την πεζοπορία. Πως σκέφτεσαι για ένα φαγητό ότι είναι ξετολούκουμο, ε κάτι τέτοιο παθαίνω και εγώ με την πεζοπορία, η οποία μου έχει λείψει τρομερά.
    Η εβδομάφα σου πάντως πήγε πάρα πολύ καλά!