Πώς να αποτοξινωθούμε μετά τις γιορτές χωρίς υπερβολές

Για ακόμα μια φορά οι γιορτές τελείωσαν! Μπορεί να φάγαμε το σωματικό μας βάρος σε σοκολάτα και άλλες παχυντικές λιχουδιές, αλλά τώρα αισθανόμαστε ότι βαρύναμε λίγο, ότι το παρακάναμε κάπως, ότι πως στο καλό θα φύγουν όλες αυτές οι έξτρα θερμίδες από πάνω μας; Κάπως έτσι.

Όμως πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στο πως θα το κάνουμε από εδώ και πέρα. Να μερικές συμβουλές από διαιτολόγο για να αποφύγουμε τις ακραίες δίαιτες και για να επαναφέρουμε το σώμα μας με υγιεινούς και ασφαλείς τρόπους.

 

Τα πρέπει και τα μη μετά τις γιορτές

ΜΗ καταφύγετε σε κάποιο πονηρό πρόγραμμα αποτοξίνωσης που υπόσχεται ότι θα «καθαρίσει γρήγορα το σώμα σας». Το πιθανότερο είναι να χάσετε ένα μικρό ποσό κιλών γρήγορα, το οποίο θα ξαναβάλετε αρκετά σύντομα.

ΠΡΕΠΕΙ απλά να επιστρέψουμε σε υγιεινές διατροφικές συνήθειες το συντομότερο μετά τις γιορτές. Αυτό σημαίνει ότι η κατανάλωση πρέπει να είναι ισορροπημένη και να εισάγουμε ποικιλία στη διατροφή μας, που περιλαμβάνει τροφές όπως δημητριακά ολικής αλέσεως, φυτικές ίνες και αφθονία φρέσκων φρούτων και λαχανικών.

ΜΗ κρατήσετε τα απομεινάρια του εγκλήματος! Σοκολάτες και άλλα γιορτινά παχυντικά πρέπει να φύγουν. Είναι πολύ εύκολο να πέσουμε στην παγίδα «Έλα μωρέ θα φάω λίγο ακόμα, έτσι κι αλλιώς θα κάνω δίαιτα.» Όχι! Πρέπει να φύγουν από το σπίτι σας για να μη σας κολάζουν!

ΠΡΕΠΕΙ να επιλέξετε υγιεινά σνακ, όπως σαλάτα φρούτων και λαχανικών και γιαούρτι με βρώμη. Καθαρίστε τα και κόψτε τα σε μπαστουνάκια, έτσι ώστε να έχετε πάντα πρόσβαση σε αυτά όταν πεινάσετε. Είναι καλό να τα παίρνετε και μαζί σας όταν βγαίνετε από το σπίτι. Γεμίστε το ψυγείο από εδώ και πέρα με υγιεινές επιλογές.

Πώς να αποτοξινωθούμε μετά τις γιορτές χωρίς υπερβολές 1
Τρώτε άφθονα φρούτα και λαχανικά και μη ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό!

ΜΗ θρηνείτε για το επιπλέον φούσκωμα τρώγοντας ακόμα λίγη σοκολάτα. Δεν θα σας κάνει να νιώσετε καλύτερα, παρά μόνο εκείνη τη στιγμή.

ΠΡΕΠΕΙ να πίνετε άφθονο νερό! Είναι πολύ σημαντικό!

ΜΗΝ αφήσετε τον εαυτό σας να λιμοκτονήσει για να τον «τιμωρήσετε» για τις προηγούμενες μέρες.

ΠΡΕΠΕΙ να τρώτε – αλλά φάτε προσεγμένα, ακούσετε την όρεξή σας, πάρτε το χρόνο σας και απολαύστε κάθε μπουκιά από το γεύμα σας. Επίσης, προσέξτε το μέγεθος των μερίδων σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν είναι supersize.

ΜΗ πέσετε στην παγίδα μάρκετινγκ προϊόντων που διαφημίζονται και υπόσχονται να σας αδυνατίσουν σε χρόνο dt. Απλά δεν γίνεται!

*Σας περιμένουμε και στην κλειστή ομάδα μας fitmamaδες για να μοιραζόμαστε εμπειρίες και μυστικά μιας πιο υγιεινής διατροφής και άσκησης *

ΠΡΕΠΕΙ να βεβαιωθείτε ότι κοιμάστε αρκετά καλά – η καλή ποιότητα ύπνου είναι σημαντική για τη βελτιστοποίηση του μεταβολισμού, την ενέργεια και τη λειτουργία του εγκεφάλου, αλλά δυστυχώς είναι κάτι που συνήθως υποτιμούμε.

ΜΗΝ αποφασίσετε βιαστικά ότι δεν έχετε ελπίδα να επανέλθει το σώμα σας επειδή ξεφύγατε και κάνετε πολλές και σοβαρές λιχουδοαμαρτίες. Μην τα παρατάτε. Τώρα είναι που πρέπει να προσπαθήσουμε!

ΠΡΕΠΕΙ να παραμείνετε δραστήριοι – προσθέστε κάποια σωματική δραστηριότητα στην καθημερινή σας ρουτίνα. Είναι καταπληκτικό για τη σωματική και ψυχική υγεία σας και θα σας βοηθήσει να κάψετε μερικές από τις γιορτινές θερμίδες έτσι ώστε να νιώσετε ακόμα καλύτερα για τον εαυτό σας.

Πώς να αποτοξινωθούμε μετά τις γιορτές χωρίς υπερβολές 2
Προσθέστε λίγη δραστηριότητα στην καθημερινότητα σας, θα σας βοηθήσει τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά

ΜΗ παραλείπετε το πρωινό σας τώρα που θεωρείτε ότι βάλατε έξτρα βάρος. Η παράλειψη πρωινού είναι από τους κυριότερους λόγους πρόσληψης βάρους.

ΠΡΕΠΕΙ να τρώτε κάποιο σνακ ανάμεσα στα γεύματα – βοηθά να κρατήσει μακριά το αίσθημα της πείνας, βοηθάει το μεταβολισμό σας να εργαστεί καλύτερα και μπορεί να σας αποτρέψει απο παρασπονδίες αργότερα μέσα στην ημέρα.

ΜΗΝ μπείτε στον πειρασμό να αγοράσετε τα εκπτωτικά εποχιακά γλυκά από το σούπερ μάρκετ, ακόμα και αν έχουν έκπτωση 80%. (το κάνουν συχνά τα σούπερ μάρκετ, μετά το τέλος των γιορτών, βγάζουν σε πολύ χαμηλές τιμές ότι εποχιακή γλυκιά αμαρτία τους έχει μείνει.)

ΠΡΕΠΕΙ να αποθηκεύσετε αυτά τα χρήματα σε κάτι που μακροπρόθεσμα θα σας κάνει πιο ευτυχισμένους ή να τα επενδύσετε σε υγιεινές επιλογές τροφίμων.

 (Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του άρθρου χωρίς άδεια)

Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα! 

Σας περιμένουμε και στην κλειστή ομάδα μας “Δεν είμαι τέλεια μαμά” για να γίνουμε μια όμορφη παρέα

Από τη διαιτολόγο Amy Vero του mamamia.com μετάφραση e-mama.gr

Write A Comment

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.