Το παιδί μου ΔΕΝ είναι οι βαθμοί του – Είναι πολλά περισσότερα

Παρακάτω θα διαβάσετε το κείμενο μιας μαμάς που έκανε μια εξομολόγηση καρδιάς.

Πασχίζουμε πολύ με τα παιδιά μας που είναι στο σχολείο.

Να τα πάνε καλά, να είναι διαβασμένα, να πετύχουν καλούς βαθμούς.

Αυτό είναι μια επιτυχία για όλους. Αντιθέτως, αν δεν τα πάει και τόσο καλά, συνήθως είναι αποτυχία μόνο του παιδιού. Μας τρώει και μας αγχώνει αν οι βαθμοί του δεν είναι καλοί. Όχι άριστοι. Δεν μιλάμε γι αυτό. Να είναι καλοί τόσο ώστε να φαίνεται ότι έχει επιτύχει.

Χμμ, μεγάλο κεφάλαιο άνοιξε.

Διάβασε πρώτα το κείμενο της

Σήμερα έπρεπε να κάνουμε με τον γιο μου μια άσκηση στα μαθηματικά.

Επί μια ώρα ήταν πάνω από το τετράδιο. Χρειάστηκε 4 σελίδες χαρτί για μια μόνο άσκηση.

Δούλεψε πάνω στην άσκηση με συγκέντρωση και προσοχή.

Όταν θεώρησε ότι την τελείωσε μου την έδωσε για να την ελέγξω.

Την τσέκαρα και το αποτέλεσμα δεν ήταν καθόλου καλό. Η λύση της άσκησης δεν ήταν σωστή. Αν θα έπρεπε να την βαθμολογήσω θα έβαζα ένα 5 στα 10. Με ρώτησε και του το είπα. Δεν τα πήγε καλά.



Αμέσως τον είδα ότι απογοητεύτηκε. Είχε βάλει τα δυνατά του, έκανε το καλύτερο που μπορούσε! Για ένα 5; Σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να τα είχε πάει καλύτερα. Ασχολήθηκε τόση ώρα για ένα 5;

Και τότε τον κοίταξα. Πέταξα το τετράδιο. Και είδα ότι το παιδί μου δεν είναι οι βαθμοί του.

Το παιδί μου είναι καταπληκτικό στην κουζίνα. Μπορεί να κάνει απίστευτα φαγητά!

Τα παιδί μου είναι εκπληκτικός στο να λύνει προβλήματα στο σπίτι! Ξέρει να χρησιμοποιεί εργαλεία όπως ένας τεχνίτης.

Το παιδί μου μπορεί να συζητήσει μαζί μου και να μου δώσει λύσεις, να με πείσει να κάνω πράγματα που δεν σχεδίαζα ποτέ να κάνω.

Το παιδί μου έχει εκπληκτικό χιούμορ. Κάθε φορά περιμένουμε την θεϊκή ατάκα του που θα μας κάνει να ξεκαρδιστούμε!

Το παιδί μου είναι ευαίσθητο και έχει μια καλοσυνάτη, ευγενική ψυχή.

Το παιδί μου είναι επιμελής και συνεπής. Θα δουλέψει με κάτι και δεν θα το αφήσει μέχρι να νιώσει ότι είναι αρκετά καλό.



Το παιδί μου ΔΕΝ είναι οι βαθμοί του!

Όταν πέταξα το τετράδιο, κοίταξα το παιδί μου στα μάτια και του είπα πώς τον παρακολουθούσα. Πως τον είδα να δίνει τον καλύτερο του εαυτό. Πως εξέτασε την άσκηση και έλεγξε το κάθε δεδομένο μέχρι να νιώσει ότι ήταν ολοκληρωμένο. Τον έβλεπα να σβήνει και να ξαναγράφει. Τον παρακολούθησα να βάζει όλες του τις δυνάμεις σε αυτήν την άσκηση.

Και του είπα ότι ποτέ δεν ήμουν πιο περήφανη για εκείνον.

Τα παιδιά είναι πολλά περισσότερα από τους βαθμούς. Είναι πολλά περισσότερα από το αν λύνουν σωστά τις ασκήσεις. Είναι πολλά περισσότερα από το κουτί στο οποίο προσπαθούμε να τα βάλουμε.

Το σχολείο είναι σημαντικό, η εκπαίδευση είναι σημαντική αλλά όχι το πιο σημαντικό.



Ανησυχώ περισσότερο για το πώς συμπεριφέρεται στους άλλους.

Με απασχολεί περισσότερο η ικανότητά του να μάθει πώς να χρησιμοποιεί τα ταλέντα του για να μπορέσει να βιοποριστεί.

Με απασχολεί περισσότερο ο χαρακτήρας που χτίζει παρά η άσκηση μαθηματικών στο χαρτί.



Τα παιδιά μας πρέπει να έχουν μια ευκαιρία να μας δείξουν που διαπρέπουν, από το δημοτικό ακόμα.

Σοκαρίστηκα με την πίεση που ένιωσε να τα πάει καλά σε αυτή την άσκηση. Ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα απογοητευόταν τόσο επειδή δεν τα πήγε καλά. Θαυμάζω τη φιλοδοξία του και την επιθυμία του να τα πάει καλά.

Και ποτέ δεν ήμουν πιο περήφανη για μια λάθος λυμένη άσκηση από το παιδί μου!



Ελεύθερη μετάφραση: Λίζα

Κοινοποίησε αυτή την όμορφη ιστορία για να τη δουν και άλλοι!

Κάντε κλικ στα εικονίδια και ακολουθήστε μας στις σελίδες μας στο facebook και στο Instagram!

Write A Comment

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.