7 επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι για να είστε πιο ευτυχισμένοι το πρωί

Το πρωινό είναι συνήθως μια δύσκολη υπόθεση για πολλούς ανθρώπους. Άλλοι ξυπνάνε και τραγουδάνε και άλλοι σκοτώνουν άνθρωπο! Αυτοί οι 7 επιστημονικά αποδεδειγμένοι τρόποι μπορούν να μας βοηθήσουν να έχουμε ένα πιο χαρούμενο πρωινό, μια πραγματικά καλή μέρα!

 

1.Τοποθετήστε ένα λουλούδι δίπλα στον καφέ σας

coffee3

Γιατί λειτουργεί: Οι εξελικτικοί ψυχολόγοι πιστεύουν ότι βλέπουμε τα λουλούδια και τα φυτά ως ένα υποσυνείδητο σύνθημα της ασφάλειας («Πράγματα μπορούν να αναπτυχθούν εδώ») της ανταμοιβής («Όλα αυτά που απέδωσε η αναζήτηση τροφής») και της υπόσχεσης («Τα μπουμπούκια σημαίνουν ότι θα αποδώσουν καρπούς»). Έτσι, το θέαμα μιας πολύχρωμης ανθοδέσμης το πρωί, θεωρούν ότι μπορεί να σας πείσει ότι όλα θα είναι ρόδινα σήμερα.

Μια παράξενη αλήθεια που μπορεί να σας πείσει: Σε μια μελέτη με επικεφαλής την ψυχολόγο της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ Nancy Etcoff, PhD, οι γυναίκες που είδαν λουλούδια όταν ξύπνησαν ανέφεραν ότι αισθάνονται πιο ευτυχισμένες (και λιγότερο αγχώδεις) στο σπίτι, καθώς και πιο ενεργητικές στην εργασία τους.

 

2. Κοιμηθείτε στη δεξιά πλευρά του σώματός σας

7 τρόποι για emamagr

Γιατί λειτουργεί: Θα επηρεάσει τα όνειρά σας. Τούρκοι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνθρωποι που έχουν την τάση να κοιμούνται στη δεξιά πλευρά έχουν πιο «γλυκά» όνειρα, που περιείχαν αίσθηση ανακούφισης, χαράς, ειρήνης και αγάπης. Επίσης, αναφέρουν ότι ξεκουράζονται καλύτερα και είναι λιγότερο δυσλειτουργικοί κατά τις ώρες εγρήγορσης.

Μια παράξενη αλήθεια που μπορεί να σας πείσει: Ο ύπνος αποκλειστικά στην αριστερή πλευρά μπορεί να ασκήσει πίεση στα όργανα σε εκείνη την πλευρά του σώματος, όπως στο στομάχι και στους πνεύμονες (οι άνθρωποι που κοιμούνται στην αριστερή πλευρά είναι επίσης πιο πιθανό να έχουν εφιάλτες).

 

3. Πιείτε ένα ποτήρι φρέσκο ​​χυμό πορτοκάλι

orange-juice
Γιατί λειτουργεί: Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β6 και φολικό οξύ και έχει βρεθεί ότι αυτά τα δύο είναι ανύπαρκτα σε ασθενείς που πάσχουν από κατάθλιψη.

Μια παράξενη αλήθεια που μπορεί να σας πείσει: Σε μία μελέτη στη Βραζιλία έδωσαν σε εξεταζόμενους πριν τις εξετάσεις τους, να μυρίσουν τη μυρωδιά αιθέριου ελαίου γλυκού πορτοκαλιού και παρατήρησαν ότι αισθανόταν λιγότερο άγχος κατά τη διάρκεια της εξέτασης (Συν το ότι αυτή η αίσθηση έμεινε για όλο το απόγευμα).

 

4. Πηγαίνετε για ύπνο μια ώρα νωρίτερα

photo_bed_HigherRes

Γιατί λειτουργεί: Για όλους τους προφανείς λόγους (θα είστε πιο ξεκούραστοι, πιο έτοιμοι, πιο αισιόδοξοι για την ημέρα που έρχεται).

Μια παράξενη αλήθεια που μπορεί να σας πείσει: Όταν χάνετε τον ύπνο σας, κινδυνεύετε  επίσης να χάσετε και την αίσθηση του χιούμορ. Η ικανότητα του να «πιάσετε» ένα αστείο, απαιτεί από εσάς να επεξεργαστείτε πληροφορίες γνωστικά όσο και συναισθηματικά – και αυτή η επεξεργασία έχει πληγεί σοβαρά από την έλλειψη ύπνου, εξηγεί ο William DS Killgore, αναπληρωτής καθηγητής της ψυχολογίας στο Harvard Medical School. Σε μία από τις μελέτες του, που οι συμμετέχοντες στερούνταν τον ύπνο, παρατήρησε ότι είχαν σημαντική δυσκολία αναγνώρισης αστείων, όπως κινούμενα σχέδια που υποτίθεται ότι έπρεπε να τους κάνουν να γελάσουν.

 

5. Κάντε 10 burpees σε εξωτερικό χώρο. (Ήξερες τι είναι τα burpees; Δες εδώ)

half-burpees-1
Γιατί λειτουργεί: Η καρδιακή άσκηση ξυπνάει την καρδιά σας και τους μυς σας και βοηθάει να ρυθμίζετε τη διάθεσή σας σε ανοδική τροχιά, που διαρκεί μέχρι τις νυχτερινές ώρες (και μπορεί να επεκταθεί σε έναν πιο ξεκούραστο ύπνο). Κάνοντας το σε εξωτερικό χώρο φαίνεται να επιτείνει τα αποτελέσματα. Αν δεν έχετε χρόνο πριν από την δουλειά σας για τρέξιμο, αυτές οι ασκήσεις burpees, είναι η πιο αποτελεσματική λύση.

Μια παράξενη αλήθεια που μπορεί να σας πείσει: Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι μόλις 5 λεπτά από αυτή την άσκηση (που είναι τουλάχιστον 20 burpees) στη φύση μπορεί να ενισχύσει τη διάθεσή σας και την αυτοπεποίθησή σας.

 

6. Μην κοιμηθείτε αμέσως μετά από μια δυσάρεστη εμπειρία

woman in bed awakening

Γιατί λειτουργεί: Ο ύπνος έχει αποδειχθεί ότι κάνει τις μνήμες πιο ζωντανές και ανθεκτικές, ιδιαίτερα τις συναισθηματικές. Ίσως λειτουργεί ως εξελικτικός μηχανισμός για να μας βοηθάει να μάθουμε από τις εμπειρίες αυτές.

Μια παράξενη αλήθεια που μπορεί να σας πείσει: Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο The Journal of Neuroscience βρήκε ότι οι άνθρωποι που τους έδειξαν ενοχλητικές εικόνες πριν κοιμηθούν είχαν ισχυρές αντιδράσεις, τόσο πριν όσο και μετά τον ύπνο. Αλλά, όταν τους έδειξαν τέτοιες εικόνες το πρωί και μέσα στην υπόλοιπη μέρα, δεν φαίνεται να ενοχλήθηκαν τόσο. Εάν μείνετε ξύπνιοι μετά από μια δυσάρεστη εμπειρία εξουδετερώνονται μερικά από τα συναισθήματα, ενώ ο ύπνος βοηθά στη “διατήρηση” της συναισθηματικής έντασης.

 

7.Κάντε σεξ το πρωί…και θα είστε πιο ευτυχισμένοι

bed-couple-love-people-two-favim-com-72031

Γιατί λειτουργεί: Τα επίπεδα της τεστοστερόνης (οι γυναίκες έχουν πολύ μικρές ποσότητες από αυτά φυσικά) είναι υψηλότερα το πρωί. Το πρωινό σεξ αυξάνει επίσης και τα επίπεδα της οξυτοκίνης, γνωστή και ως η ορμόνη της αγάπης. Αν κάνετε σεξ το πρωί, θα αισθανθείτε ζωντάνια, αλλά και πιο συνδεδεμένοι με το σύντροφό σας για το υπόλοιπο της ημέρας.

Μια παράξενη αλήθεια που μπορεί να σας πείσει: Το σεξ αυξάνει τη ροή του αίματος σε όλο το σώμα, ακόμη και στον εγκέφαλο και μπορεί να κρατήσει τις εγκεφαλικές συνάψεις σε εγρήγορση, όπως επίσης να κάνει τους νευρώνες πιο υγιείς.

(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του άρθρου και των φωτογραφιών χωρίς άδεια)

Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα! 

Σας περιμένουμε και στην κλειστή ομάδα μας “Δεν είμαι τέλεια μαμά” για να γίνουμε μια όμορφη παρέα

Write A Comment