Πετάξτε τα παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου booster!

Τα παιδικά καθίσματα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες.

0+ (0-15 μηνών)

1 (9 μηνών-4 ετών)

2-3 (4 ετών-12 ετών)

Ενημέρωση άρθρου: Σε επικοινωνία μας με τον κύριο Δημήτρη Γιαννακάκη, ειδικός επί της παιδικής ασφάλειας, μας έδωσε χρήσιμες πληροφορίες για τη νέα κατηγοριοποίηση βάσει ύψους και όχι βάσει κιλών ή ηλικίας: «Οι κατηγορίες των παιδικών καθισμάτων είναι όντως 3 αλλά πλέον η κατηγοριοποίηση γίνεται βάση ύψους και όχι βάσει κιλών ή ηλικίας. Ωστόσο, βάσει των εργομετρικών καμπυλών (βάρος-ύψος) η ηλικία μας δίνει μία ένδειξη για το μέχρι ποια ηλικία περίπου μπορεί να υποστηρίξει ένα παιδί το κάθε κάθισμα. Τα ύψη αυτά είναι 85-105-140 εκατοστά.»

Και ενώ οι περισσότεροι γονείς δίνουμε μεγάλη σημασία στις προηγούμενες κατηγορίες, ωστόσο η κατηγορία 2-3 είναι εκείνη που οι γονείς νομίζουμε ότι έχουμε ξεμπερδέψει. Θα δούμε γιατί αυτό είναι επικίνδυνο.

Παρόλο που η ισχύουσα νομοθεσία απαιτεί να ταξιδεύουν τα παιδιά σε κάθισμα αυτοκινήτου μέχρι το ύψος  των 135 εκατοστών ή 12 ετών, υπάρχει ακόμα έλλειψη κατανόησης γύρω από την ασφάλεια της κατηγορίας παιδικών καθισμάτων «2/3», που προστατεύει τα παιδιά από τα 4 έως περίπου τα 12 χρόνια τους.

Σε αυτό το στάδιο (όταν το παιδί γίνεται περίπου 4 ετών) πολλοί γονείς επιλέγουν για κάθισμα αυτοκινήτου ένα απλό «μαξιλάρι» booster  για να μπορέσει να ανυψωθεί το παιδί και να χρησιμοποιήσει την ζώνη ασφαλείας στο σώμα του. Ωστόσο, η εταιρία Britax διαπίστωσε ότι περίπου οι μισές ζώνες ασφαλείας  (το 49%) που χρησιμοποιούνται  για να ασφαλίσουν τα παιδικά καθίσματα δεν τοποθετούνται σωστά. Συχνά τοποθετούνται στριμμένες, πάρα πολύ ψηλά, ή προσαρμόζονται γύρω από το κάθισμα και όχι το παιδί. Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, τα καθισματάκια booster δεν προσφέρουν στήριξη για το κεφάλι ή πλευρική προστασία σε περίπτωση πρόσκρουσης.

Για να τραβήξει την προσοχή των γονιών και να αναδείξει τον πραγματικό κίνδυνο των backless booster, η Britax έχει ξεκινήσει μια καμπάνια που ονομάζεται «bin the booster» ή όπως θα λέγαμε στην Ελλάδα «πετάξτε το booster». Κυκλοφόρησε ένα βίντεο που γυρίστηκε σε κέντρο δοκιμών πρόσκρουσης και συγκρίνει ένα κάθισμα τύπου booster χωρίς πλάτη και χωρίς καμία άλλη προστασία και ένα κάθισμα με προσκέφαλο και πλευρική προστασία, σε μετωπική σύγκρουση.

Κάθισμα booster χωρίς πλάτη VS Κάθισμα με πλάτη και πλευρική προστασία

Όπως θα δείτε και στο βίντεο, το ανδρείκελο που κάθεται στο backless booster εκτινάσσεται κατά την πρόσκρουση. Η ζώνη της κούκλας που κάθεται στο κάθισμα με ψηλή πλάτη παραμένει στη θέση της χάρη στους οδηγούς της ζώνης ασφαλείας, ενώ φαίνεται ότι η ζώνη στη κούκλα με το booster χωρίς πλάτη δεν μπορεί να συγκρατήσει το σώμα.

Παρόλο που η σύγκρουση ήταν μετωπική, η κούκλα στο κάθισμα χωρίς πλάτη χτύπησε το κεφάλι της σε πλαϊνά μέρη του αυτοκινήτου και αυτό γιατί το σώμα ήταν ελεύθερο. Σε αντίθεση με τη κούκλα που συγκρατήθηκε στη θέση της λόγο της στήριξης του κεφαλιού και του πάνω μέρους του σώματος χάρη στη πλευρική προστασία και το προσκέφαλο του καθίσματος.

Μετά τη παρακολούθηση αυτού του το βίντεο, οι γονείς θα πρέπει να το ξανασκεφτούν πριν επιλέξουν ένα κάθισμα αυτοκινήτου κατηγορίας  «2-3», γιατί πραγματικά δείχνει τη σημασία της πλευρικής προστασίας, της υποστήριξης του κεφαλιού, αλλά και τη σημασία των οδηγών της ζώνης ασφαλείας για να εξασφαλιστεί ότι οι ζώνες είναι σωστά τοποθετημένες.

bin the booster πετάξτε το booster

1. Τυπικό κάθισμα booster χωρίς πλάτη και πλευρική προστασία

2. Κάθισμα booster με προστασία κεφαλής.

3. Κάθισμα με προστασία κεφαλής και πλευρική προστασία

Όπως λέει και ο Mark Bennett, ειδικός ασφαλείας της Britax : «Καλούμε όλους τους γονείς που χρησιμοποιούν παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου τύπου booster χωρίς πλάτη, να τα αντικαταστήσουν με highback καθίσματα (με πλάτη, προστασία κεφαλής και πλευρική προστασία) και να μας βοηθήσετε να το διαδώσουμε σε όσο γίνεται περισσότερους γονείς για να το μάθουν όλοι! – Θα μπορούσε να σώσει πολύτιμες ζωές! Των παιδιών μας!

Ενημέρωση άρθρου: Ο νόμος για τα backless booster έχει αλλάξει πλέον. Διαβάστε εδώ: Νέος νόμος απαγορεύει τα καθίσματα booster για μικρά παιδιά

***Αν και πωλούνται backless boosters καθίσματα (μιας και δεν έχει αλλάξει ακόμη η νομοθεσία για τις προδιαγραφές από την ΕΕ), παρόλα αυτά κάποιες εταιρίες όπως η Britax δεν πωλούν πια καθίσματα booster χωρίς πλάτη, γνωρίζοντας του κινδύνους. Ευχόμαστε να ακολουθήσουν το παράδειγμα τους και άλλες εταιρίες και να διαδώσετε και εσείς αυτή τη σημαντική πληροφορία.

***Επειδή πολλοί γονείς επικοινώνησαν μαζί μας ρωτώντας μας για το κόστος ενός highback booster καθίσματος, μετά από μια μικρή έρευνα αγοράς σας ενημερώνουμε ότι τέτοιου τύπου καθίσματα αυτοκινήτου κυκλοφορούν από πολλές εταιρείες σε τιμές που ξεκινάνε από 50 ευρώ και φτάνουν μέχρι και τα 120 ευρώ, ενώ προσοχή πρέπει να δοθεί ώστε τα καθίσματα να φέρουν 3 σημεία πρόσδεσης.

***Το άρθρο αυτό έχει ως μοναδικό σκοπό την ενημέρωση των γονέων και την ασφάλεια των παιδιών μας και αυτός είναι και ο δικός μας σκοπός. 

(Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή του άρθρου χωρίς άδεια)

Κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα! 

Αφήστε το σχόλιο σας εδώ κάτω γιατί εμείς θέλουμε να το διαβάσουμε και να κάνουμε κουβεντούλα!

Author

Γεια σου! Είμαι e-mama Λίζα, Θεσσαλονικιά από κούνια, καλλιτεχνικό και ανήσυχο πνεύμα, λατρεύω οτιδήποτε κάνει χαρούμενους τους ανθρώπους! (όπως πχ η σπανακόπιτα). Η ζωή μου κινείται γύρω από 2 μικρούς και πολύχρωμους σίφουνες, τον 6 ετών Mini Me (Θάνο) και τον 2 ετών Mini Me Junior (Φοίβο). Μαζί θα ενημερωθούμε, θα διασκεδάσουμε, θα μαγειρέψουμε και θα βγάλουμε από μέσα μας ότι μας βαραίνει! Θα με βρεις στα άρθρα και τις φωτογραφίες του e-mama.gr, στα social media, στην επικοινωνία! :)

20 Σχόλια

  1. Άκυρη η «μελέτη».. διαφήμιση για το δικό τους προιόν είναι.Γιατί το καθισματάκι τύπου booster βοηθάνε τα παιδιά για να μην τους χτυπήσει η ζώνη είτε να τα πνίξει και η πλάτη τους ακουμπάει στο κάθισμα του αυτοκινήτου(που έτσι και αλλιώς θα ακουμπήσει μετά) και όσο για την πλαινή προστασία.. πάλι το ίδιο ισχύει.. δλδ μετά που θα ακουμπάει το παιδί?Ή μήπως εφόρου ζωής θα είναι μέσα σε ένα bucket κάθισμα?Δεν θα είναι,θα κάθετε όπως όλοι οι υπόλοιποι στο κανονικό κάθισμα. Αν είναι έτσι να βάλουμε και τύπου «κλουβί» μπριέρες στο αμάξι.

    • Μάλλον παρανοήσατε γιατί δεν πρόκειται για μελέτη. Απλά και μόνο βλέποντας το βίντεο είναι αυταπόδεικτο ότι ένα κάθισμα backless booster χωρίς πλευρική προστασία δεν είναι τόσο ασφαλές. Δε χρειάζεται να έχει ειδικές γνώσεις κανείς για να το διαπιστώσει. Όσο για τα υπόλοιπα, σας προτείνουμε να ξαναδιαβάσετε το άρθρο με προσοχή.

      • Δεν ειναι τυχαιο που εχει κλειστα τα σχολια απο κατω.. μην φαει κραξιμο τα εχει κλειστα.
        προωθηση προιοντος ειναι.. και πως την κανεις δυσφημιζωντας αυτο που θεωρεις σαν «ξεπερασμενη τεχνολογια».
        εσυ που καθεσε πισω στα καθισματα χωρις πλευρικες προστασιες δεν εισαι προφανως τοσο ασφαλη αρα οι εταιριες πρεπει να βαλουν σεμι μπακετ η μπακετ καθισματα και πισω.. συμφωνα με την λογικη αυτη του παραλογου.
        χωνεψτε το υπαρχουν καποιοι ΦΟΡΕΙΣ που ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ με την ασφαλεια ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ και ο αμερικανικος λεγετε NHTSA και ο ευρωπαικος NCAP αν ΔΕΝ ηταν ασφαλη τοτε ΔΕΝ θα τα ενεκριναν ΚΑΙ δεν θα περναγανε τον ελενχο της ΕΕ για την ασφαλεια οπωτε ΔΕΝ θα τα πουλαγανε στα καταστηματα. μολις εσκασα την φουσκα σου ετσι…..
        γι αυτο λενε η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια…….
        το οτι τρομαξες και το εκανες αθρο δεν εχει να πει κατι οκ εκει παταει η εταιρια αυτη να πουλησει στον φοβο του γονεα…. και η σαφεστατη απαντηση την εχεις δοσει μονη σου…..
        «παρόλα αυτά κάποιες εταιρίες όπως η Britax δεν πωλούν πια καθίσματα booster χωρίς πλάτη,» αρα για να παρεις Britax καθισμα θα παρεις το ακριβο δηλαδη αυτο που σου πλασαρανε σαν καλο και ασφαλη….
        το οτι υπαρχουν καποια πραγματα που πρεπει καποιος γονεας να ξερει πριν αγορασει το καθε καθισμα δεν βλεπω να τα αναφερεις ουτε εσυ ουτε η εταιρια η «καλη » που θελει να προστατεψει …..
        το οτι δεν ειναι one size fits all δεν παιζει ρολο…
        επισης το «κρασ τεστ» αυτο ποιος διασφαλιζει οτι δεν εχει γινει κατι παρανομο για να πλασαριστει το νεο προιον η αν θες το ακριβο προιον ποιο ευκολα στην αγορα… το εχουμε δει απο πολλες εταιριες να εξαπατουν τον κοσμο με βιντεο.. με στοιχεια…. κτλπ…
        και ξανα λεω απο την στιγμη που οι οργανισμοι ασφαλειας ΔΕΝ θεωρουν παρανομο η μη ασφαλη αυτο το καθισμα και περνει αδεια να κυκλοφορει ΣΕ αγορες που ειναι πολυ ΨΗΛΑ απο πλευρας ασφαλειας στο αυτοκινητο. ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΕ θεμα μη ασφαλειας του καθισματος. αν ζουσαμε σε υποαναπτυχτη ηπειρο οπως νοτιο αμερικη …. ισως να τσιμπαγα.. αλλα απο την στιγμη που υπαρχουν μοντελα αυτοκινητων που καθηστερη η διαθεση τους στην αγορα για 1 αεροσακο πανω απο 2 μηνες και υπαρχει οργανισμος που ασχολητε αποκλειστικα με την ασφαλεια στο αυτοκινητο. δεν υπαρχει θεμα.

        • Δεν καταλαβαίνουμε την περιττή οργή σου για ένα άρθρο σχετικά με την παιδική ασφάλεια και την προτροπή σου να αγνοήσουν οι γονείς την προειδοποίηση για την ασφάλεια των παιδιών τους, αλλά αυτό είναι κάτι το οποίο επιθυμούμε να διερευνήσουμε και να δράσουμε αναλόγως.

  2. ΕΛΕΝΑΝΑ Reply

    Marko ο καθε ενας κανει οτι καλυτερο πιστευει για το παιδι του……

  3. Καλω ολους τους λογικους να αγνοησουν το παραπανω αθρο…
    γιατι υπαρχουν οδηγιες… και γιατι μελετη μιας εταιριας δεν εχει να πει κατι.. την ιδια ωρα που οργανισμοι ασφαλειας δεν εχουν παρουσιασει καποιο αντιστοιχο αποτελεσμα. μουφα αποτελεσμα.. συνεπως.

  4. Καταρχήν αγαπητέ Hellmate προτιμούμε να συνομιλούμε με ανθρώπους που δεν έχουν κανέναν λόγο να κρύψουν την ταυτότητα τους όταν επιτίθενται, διαφορετικά ο νους μας πάει στο πονηρό 🙁

    Κατά δεύτερον οφείλω να ομολογήσω ότι δυσκολεύτηκα αρκετά να ακολουθήσω το συλλογισμό σου, παρόλο που είχα όλη την καλή διάθεση, και να καταλάβω τον λόγο για τον οποίο διαρρηγνύεις τα ιμάτια σου «καλώντας τους λογικούς να αγνοήσουν το παραπάνω άρθρο» ωσάν να είσαι ειδικός στο θέμα, παρά την ανωνυμία σου.

    Εν πάση περιπτώσει, να διευκρινίσω ότι οτιδήποτε γράφουμε σχετικά με την υπεύθυνη συμπεριφορά των γονιών απέναντι στα παιδιά τους κατά τη μεταφορά τους με τα μέσα μεταφοράς, το γράφουμε με ιδιαίτερη υπευθυνότητα και συναίσθηση του γεγονότος ότι πάρα πολλοί γονείς μας εμπιστεύονται για την ενημέρωση τους σχετικά με αυτό το τόσο σημαντικό θέμα. Αφού λοιπόν έχουμε μελετήσει σχεδόν τα πάντα στο θέμα της ασφαλούς μεταφοράς των παιδιών με το αυτοκίνητο (πρώτα για να τα εφαρμόσουμε με υπευθυνότητα εμείς και μετά για να ενημερώσουμε), έχοντας συνομιλήσει με ειδικούς και γνωρίζοντας ότι σε ένα βάθος χρόνου έχουν κυκλοφορήσει δυστυχώς πολλά επικίνδυνα «καθισματάκια» στη διεθνή αγορά που ευτυχώς όμως αποσύρονται με το πέρασμα των χρόνων λόγω των πιο αυστηρών νόμων που επιβάλλονται (δυστυχώς όχι στην Ελλάδα), θα μας επιτρέψετε να είμαστε ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΙ σχετικά με την έλλειψη ασφάλειας των backless booster.

    Όσο για την Αμερική δυστυχώς ο φορέας που αναφέρατε μάλλον δεν κάνει καλά τη δουλειά του, καθώς τα τροχαία αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου των παιδιών άνω των 4 χρόνων. Και στην Ευρώπη τα ποσοστά δεν είναι μικρότερα. Αντίθετα στην Σκανδιναβία ασχολούνται με αυτό το τόσο σημαντικό θέμα από τη δεκαετία του 1960 επιτυγχάνοντας σχεδόν μηδενικά ποσοστά θνησιμότητας σήμερα.

    Θα τονίσω ότι σύμφωνα με το ΚΕΕΛΠΝΟ «η ενημέρωση είναι ο ακρογωνιαίος λίθος για την πρόληψη των παιδικών ατυχημάτων» και θα συμφωνήσω ωστόσο μαζί σου ότι η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας!

    Ευχαριστούμε ωστόσο για τον κόπο που έκανες να αφήσεις ένα τόσο μακροσκελές σχόλιο, παρόλο που προσπαθείς να μας πείσεις για κάτι που δεν υπάρχει ούτε ένας λόγος να μας πείσεις.

    Στόχος μας είναι η ενημέρωση και χαιρόμαστε ιδιαίτερα που οι γονείς σήμερα ενημερώνονται και μας εμπιστεύονται. (Το άρθρο φυσικά και δεν είναι διαφημιστικό)

  5. Ο καθε γονιος κανει την έρευνα του και αποφασίζει ποσα θα ξοδέψει για την ασφάλεια του παιδιού του.Κανεις δεν σε υποχρεώνει να παρεις bucket καθισμα για το παιδι σου ,δικια σου απόφαση ειναι,(Δυστυχως).
    Οι περισσότεροι γονείς δεν χρησιμοποιουν καν καθισματακι μετα τα 3 χρονια, οποτε αντε να πείσεις τον ελληναρα να αγοράσει bucket καθισμα για το παιδι του οταν το παιδι το κουβαλαει χυμα πισω σαν τσουβαλι ενω ο ιδιος μπορει να φοράει ζώνη για να μην φαει καμια κληση.Αφου ξέρετε οτι ο ελληνας θα κανει το δικο του οσο και εαν οι έρευνες αποδεικνύουν το αντίθετο.Αυτο καταλαβαινεις οταν ο αλλος σου απαντάει οτι για αυτο αγορασα αυτοκινητο με 10 αερόσακους.Γονεις διαβάστε και ενημερωθείτε, υπαρχουν απειρες αμερόληπτες πηγες που μπορείτε να ενημερωθείτε σωστα και να μην είστε με παροπιδες.
    Προσωπικά εχω 3 μικρα παιδια 3,5-3,5-2,5 και δεν τα παω ουτε μεχρι το περίπτερο χωρις να μπουνε στα bucket καθισματα τους επειτα απο αυτα που εχω δει., και ναι εχω τρια bucket καθισματα στην πισω σειρα καθισματος και μονο εγω ξερω τι τραβαω καθε φορα στο βαλε βγαλε.Οσοι με βλέπουν ξερεις τι λενε?……..σιγα μην το εκανα εγω αυτο καθε μερα.Οποτε καταλαβαινετε οτι μπαινει και αλλος ενας παραγοντας στην μεση που λέγετε ευκολία=βαρεμάρα του γονιού.
    Ευχομαι στο μελλον να έχουμε γονείς με σωστη οδηγική παιδεία , ευθύνη και συνείδηση απεναντι στο παιδι τους.

    • George δυστυχώς από ότι φαίνεται πρέπει να είμαστε η μοναδική χώρα στο κόσμο όπου το να μιλάει κάποιος για την ασφάλεια των παιδιών στο αυτοκίνητο είναι κάτι το οποίο μπορεί να… προσβάλει κάποιον. Είναι να μη πεις στον Έλληνα ότι υπάρχει καλύτερος ή ασφαλέστερος τρόπος από τον δικό του. Προτιμούν να εθελοτυφλούν και να επιτεθούν σε εκείνον που θα τους πει την αλήθεια, λες και αυτό θα φέρει μεγαλύτερη ασφάλεια στο παιδί τους μέσα στο αυτοκίνητο. Θα συμφωνήσω απόλυτα ότι είναι πρωτίστως θέμα παιδείας και οδηγικής παιδείας όπως πολύ σωστά λες.
      Είμαι σίγουρη ότι αν γνώριζαν έστω και στο ελάχιστο να ερμηνεύουν αυτό που διαβάζουν και βλέπουν, τις πιθανότητες, τη φυσική της συντριβής σε κάθε περίπτωση, αν γνώριζαν τη συμπεριφορά ενός παιδικού σώματος σε μια σύγκρουση, δεν θα υπήρχε αυτή η έλλειψη κατανόησης. Και φυσικά δεν θα υπήρχαν αυτά τα υψηλά ποσοστά παιδικής θνησιμότητας και τραυματισμών στη χώρα μας.
      Η παιδική ασφάλεια στο αυτοκίνητο είναι πολύ σημαντικό θέμα που πρέπει να του δοθεί επιτέλους η απαραίτητη σημασία.
      Εύχομαι και εγώ στο μέλλον να υπάρχουν γονείς που να ενημερώνονται σε θέματα παιδικής ασφάλειας στο αυτοκίνητο.

    • George έχω 3 αγοράκια 2.5-2.5-3.5. Τι αυτοκίνητο έχεις αν επιτρέπεται; Έχω μεγάλο θέμα γιατί και στα δύο αυτοκίνητα της οικογένειας χωράνε μόνο 2 bucket και ένα booster με το ζόρι στη μέση ( και παλεύω να τα δεσω κάθε.μέρα).

  6. To εμετικό και αηδιαστικό γεγονός στο πληρωμένο-καθοδηγούμενο αυτό «‘άρθρο» είναι ότι διαφημίζει θετικά μια επώνυμη μάρκα εις βάρος μιας άλλης επώνυμης μάρκας και αναφέρει ονόματα εταιριών, αντί να μιλήσει γενικά για το υποτιθέμενο θέμα για το οποίο και «γράφτηκε». Είναι απίστευτα προσβλητικό, ανήθικο και δικάσιμο το γεγονός ότι δεικνύει ένα Βοοster που άπειρες εταιρίες έχουν στη γκάμα τους παγκοσμίως και αντί να δείχνει τη προιοντική κατηγορία με σβηστή την φίρμα, ή αντίστοιχα να δείχνει όλα τα booster των 100+ εταιριών, αφήνει εσκεμμένα το όνομα το οποίο θέλει να χτυπήσει στο υποσυνείδητο των αναγνωστών αντιπαραθέτοντας το με το όνομα το οποίο και θέλει να διαφημίσει! Θετική και Αρνητική Διαφήμιση 2 σε 1 με πολύ έντεχνο, κακόβουλο, κακοπροαίρετο και εμετικό τρόπο! Οι γονείς θα πρέπει να είναι πάρα πολύ προσεκτικοί με τα περισσότερα Blogs/forums κλπ, τα οποία σχεδόν όλα είναι εμπορικές μηχανές χρήματος με χορηγούς και υποστηρικτές από πίσω τους με πακτωλούς χρημάτων, οι οποίοι και «συμβουλεύουν», «προτείνουν» και «καθοδηγούν» ενδιαφερόμενοι για το καλό των παιδιών σας και μόνο! Πείτε στους αναγνώστες σας πόσα πήρατε για το «Αγνό» αυτό «Αρθρο σας» για να το ξαναπαίξετε και να το ξαναβγάλετε από το χρονοντούλαπο της Ιστοριάς…? Πείτε τους ποιος είναι ο ετήσιος τζίρος σας από χορηγίες για την παροχή υπηρεσίων σας? Πείτε μας και να στε σίγουροι ότι τα Like που θα πάρετε θα ναι τα περισσότερα από ποτέ!

    • Μα πόσο απαίδευτος είστε κύριε! Θα πω το ανέκδοτο με την «εμπορική μηχανή χρήματος, με χορηγούς και υποστηρικτές από πίσω με πακτωλούς χρημάτων, με τον ετήσιο τζίρο μας από χορηγίες για την παροχή υπηρεσιών μας» στους υπόλοιπους φίλους bloggers και να είστε σίγουρος ότι θα γελάμε με τις ώρες!

      Η αλήθεια είναι ότι προβάλλουμε το συγκεκριμένο βίντεο της συγκεκριμένης εταιρείας γιατί αυτή και όχι άλλη το έδωσε στη δημοσιότητα. Θα το κάναμε όποια εταιρεία κι αν ήταν στη θέση της. Ελεύθερα! Γιατί εμείς λέμε τη γνώμη μας ελεύθερα, χωρίς κανέναν να μας πληρώνει, χωρίς κανέναν να μας καθοδηγεί και ΝΑΙ το κάνουμε αγνά, για το καλό των παιδιών μας, όπως και οτιδήποτε άλλο γράφουμε εδώ μέσα! Ελεύθερα κύριε!

      Όπως ελεύθερα επιτρέπουμε και σε εσάς να εκφράζεστε με τον αγενή τρόπο που τελικά χαρακτηρίζει μόνο εσάς.

      Μα πόσα λίγα ξέρετε για τους ανθρώπους! Θα σας λυπόμουν, αλλά…μάλλον σας έχω ξανασυναντήσει κάπου, κάπως, κάποτε, σε κάποιο άλλο «άρθρο» να μας βρίζετε. Ως παλιό γνώριμο λοιπόν σας συγχωρώ!

    • aris μπορείς σε παρακαλώ να διαδώσεις ότι η Britax πλήρωσε το e-mama για να της κάνει διαφήμιση; Σε παρακαλώ! Καλύτερη διαφήμιση δεν υπάρχει!!! 🙂 Είναι προφανές ότι δεν γνωρίζεις τίποτα για αυτό για το οποίο μας κατηγορείς, είναι αλήθεια αστείο!
      Όσο για τα υπόλοιπα, δεν ξέρω ποια sites… μητρότητας διαβάζεις εσύ και έχεις αυτό το μένος ( !!! ) πάντως οι δικοί μας αναγνώστες ευτυχώς είναι αρκετά έξυπνοι για να διαχωρίσουν ένα εμπορικό site διαφημίσεων με χορηγούς, από ένα blog που φτιάχτηκε με αγάπη από 2 μόνο άτομα και δίνουν το προσωπικό τους χρόνο για να ενημερώσουν τους γονείς όσο γίνεται καλύτερα για την ασφάλεια των παιδιών τους, χωρίς καμία χρηματική αμοιβή.
      Στο blog μας που είδες φως και μπήκες να κατηγορήσεις και να βγάλεις χολή για ένα τόσο σοβαρό θέμα, χωρίς να γνωρίζεις τίποτα περί αυτού (κλασική περίπτωση, να δεις που το έχουμε ξαναδεί…) θα βρεις και άλλα άρθρα που δεν πληρωθήκαμε να τα κάνουμε αλλά επιθυμούμε να ενημερώσουμε τις μητέρες. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό σου προκαλεί τόση οργή, αλλά μπορώ να υποθέσω.
      Τέλος, για το ότι σου προκάλεσε εμετό ένα ενημερωτικό άρθρο για την ασφάλεια των παιδιών μας που θα μπορούσε να σώσει τις ζωές τους, εύχομαι να το έχεις ξεπεράσει τώρα. Αν όχι, σου εύχομαι περαστικά και βαθιές αναπνοές. Ίσως και μια σόδα.

  7. Η αλήθεια είναι ότι ως αναγνώστρια δεν μου κίνησε υποψίες το άρθρο ως διαφημιστικό. Περισσότερο θα έλεγα ότι μου κίνησαν υποψίες ορισμένα σχόλια και ότι μάλλον το άρθρο έθιξε κάποιους που εμπορεύονται booster καθίσματα! Όταν ο γιος μου μεγάλωσε, αγόρασα booster κάθισμα και η αλήθεια είναι ότι δεν ένιωσα ότι το παιδί μετακινείται με ασφάλεια. Πολύ σύντομα το αντικατέστησα με κάποιο που έχει και πλευρική υποστήριξη και είδα τεράστια διαφορά στην στάση του σώματος του παιδιού, τόσο όσο το παιδί ήταν ξύπνιο και πολύ περισσότερο, όταν το πήρε ο ύπνος. Καλό είναι να μην βλέπουμε παντού αντιπάλους. Υπάρχουν και άνθρωποι εκεί έξω που πραγματικά ευαισθητοποιούνται με ορισμένα θέματα και θέλουν να προσφέρουν.

    • Και πολύ σωστά σου κίνησαν υποψίες τα σχόλια Μαρία μου, ότι έθιξε κάποιους που εμπορεύονται αυτού του είδους τα καθίσματα, όπως και εμάς – και επιβεβαιωθήκαμε κιόλας. Μα δεν έβγαζε νόημα αλλιώς. Άλλωστε ποιος δεν θα ήθελε την ασφάλεια των παιδιών μας; Εκείνοι που έχουν οικονομικό συμφέρον. Δυστυχώς είναι τόσο λυπηρό αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα.

  8. George έχω 3 αγοράκια 2.5-2.5-3.5. Τι αυτοκίνητο έχεις αν επιτρέπεται. Έχω μεγάλο θέμα γιατί και στα δύο αυτοκίνητα της οικογένειας χωράνε μόνο 2 bucket και ένα booster με το ζόρι στη μέση ( και παλεύω να τα δώσω κάθε.μέρα).

  9. Pingback: Πετάξτε τα παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου booster – Όλα στη φόρα

  10. Γρηγορης Reply

    Οκ υπαρχει ενα δικιο στην αντιδραση που εχει δημιουργηθει. Εγω δεν βλεπω μελετη απο καποιον επισημο οργανισμο παρα μονο απο την εν λογω εταιρια και μπορει ο αρθρογραφος να εχει πειστει απο το συγκεκριμενο βιντεο ή απο καποιες αλλες πηγες (που δεν τις αναφερει ομως) αλλα σιγουρα η μελετη μιας εταιριας δεν μπορει να θεωρειται πιο εγκυρη απο την ευρωπαϊκη νομοθεσια (επι την ευκαιρια τι παει να πει δεν εχει αλλαξει ακομη; εχετε καποιο δειγμα οτι θα αλλαξει απαγορευοντας τα booster?).
    Απο εκει και περα υπαρχει και πρακτικο προβλημα γιας εμας που εχουμε 3 παιδια. 3 καθισματα πισω δεν χωρουν και αν χωρουν καποια απο τα φτηνα μοντελα, αυτα με τιες πλευρικες προστασιες, αεροσακους, isofix κτλ κτλ δεν χωρουν σιγουρα.
    Τελος το να συγκρινεις ατυχηματα σκανδιναβιας-αμερικης ειναι απλα αστειο. Η διαφορα χρησης αυτοκινητου (ωρες οδηγησης/χιλιομετρα ανα ημερα) μεταξυ Αμερικης και Ευρωπης συνολικοτερα ειναι τεραστια..

  11. Καταρχήν θα ήταν απόλυτα κατανοητή η αντίδραση αν σας προτρέπαμε να μην χρησιμοποιείτε καθίσματα αυτοκινήτου. Όταν στόχος μας είναι η μεγαλύτερη και ακόμα μεγαλύτερη αν γίνεται ασφάλεια των παιδιών πραγματικά δεν μπορώ να κατανοήσω την αντίδραση. Η ίδια η λογική ορίζει ότι όταν το καθισματάκι φέρει πλευρική προστασία, σαφώς και είναι πιο ασφαλές, κάτι που μπορεί να κατανοήσει ο καθένας αν παρατηρήσει τα καθίσματα των αυτοκινήτων που προορίζονται για ενήλικες επιβάτες.
    Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι για τις μεγάλες οικογένειες υπάρχουν μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Και σαφώς θα μου απαντήσετε και λογικά «καλά κι εγώ θα αγοράσω μεγαλύτερο αυτοκίνητο για να χωράνε τα καθισματάκια; Με ρωτάτε αν έχω τα χρήματα;»
    Λογική αντίδραση, αλλά αυτό δεν καθιστά τη μεταφορά των παιδιών χωρίς καθισματάκια με τις σωστές προδιαγραφές, περισσότερο ασφαλή.

    Στο παρακάτω link μπορείτε να δείτε την child safety report card για την περίπτωση της Ελλάδας, μεταξύ άλλων 31 χωρών. Η αναφορά αυτή είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της ευρωπαϊκής κομισιόν με ιατρικές σχολές Πανεπιστημίων όλης της Ευρώπης, μεταξύ των οποίων και το Καποδιστριακό. Μελετώντας την αναφορά προσεκτικά θα καταλάβετε εύκολα ότι στην Ελλάδα κάτι κάνουμε πολύ στραβά όσον αφορά στην ασφάλεια των παιδιών μας και βλέποντας τις αντιδράσεις που έχουν δημιουργηθεί κάτω από αυτό το άρθρο πραγματικά καταλαβαίνω τι ακριβώς κάνουμε στραβά. Δεν γνωρίζουμε, δεν ενημερωνόμαστε και το χειρότερο όλων: δεν θέλουμε να αλλάξουμε!

    Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

    http://www.childsafetyeurope.org/reportcards/info/greece-report-card.pdf

Write A Comment